Trevesu priznanje za vzorno ravnanje s kadri


Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine (GZDBK) je danes na Otočcu pripravila sedmi dan ravnanja s človeškimi viri z naslovom Kreativnost kadrovske funkcije v krizi. Po uvodnih pozdravih in strokovnih predavanjih so podelili priznanje za vzoren primer ravnanja s človeškimi viri na območju Dolenjske in Bele krajine, ki ga je letos prejelo podjetje Treves iz Biča v občini Trebnje, so sporočili iz GZDBK.
Skupina Treves, ki je v družinski lasti, je bila v Franciji ustanovljena leta 1836, v Slovenijo je podjetje prišlo leta 2005. Skupina je specializirana za izdelke, ki oblikujejo notranjost vozil, vključno z akustičnostjo. Slovenski Treves je bil ustanovljen, da bo z avtomobilskimi preprogami in zvočnimi izolatorji oskrboval novomeški Revoz.
Zbrane sta pozdravila direktor GZDBK Tomaž Kordiš in nova predsednica Sekcije za ravnanje s človeškimi viri Mojca Novak iz Adrie Mobil, o globalnih spremembah, ki jim botruje kriza, ki so tudi priložnosti za vse bolj kreativno ravnanje z zaposlenimi ter o družbeni vlogi kadrovske funkcije so predavali dr. Velmir Srića, dr. Nada Zupan in dr. Eva Boštjančič.
Kot rečeno, stanovski kolegi, kadroviki Dolenjske in Bele krajine, so se odločili, da letošnje priznanje dobi Treves, v imenu zbornice in ocenjevalne komisije sta ga vodji službe človeških virov v tem podjetju mag. Anji Nose izročila direktor GZDBK Tomaž Kordiš in predsednik komisije dr. Boris Dular.
Utemeljitev ocenjevalne komisije o dodelitvi priznanja Vzornega ravnanja s človeškimi viri GZDBK 2013 se glasi:
"Podjetje Treves je leta 2013 zaposlovalo 41 delavcev, trenutno imajo 70 zaposlenih in načrtujejo nadaljnje zaposlovanje. Trenutno so v zaključni fazi posodabljanja proizvodnje.
V procesu rasti se je vodstvo podjetja zavedalo, da je njihova uspešnost v veliki meri odvisna od vseh zaposlenih. Zato je aktivno oblikovalo in sistematično izboljševalo celotno področje ravnanja s človeškimi viri. Z rednim merjen organizacijske klime od leta 2008 dalje ugotavljajo stanje in kakovost medsebojnih odnosov ter na podlagi ugotovitev načrtujejo aktivnosti za njeno izboljšanje.
Kakovost informacij za uspešnejše delo dajejo tudi letni pogovori, ki omogočajo kakovostno presojo dela in načrtovanje dela posameznika v prihodnje ter načrtovanje strokovnega in osebnostnega razvoja zaposlenih. Učinkovitost letnih pogovorov se posledično odraža v sistematičnem vlaganju v izobraževanje in razvoj zaposlenih. Nacionalno priznanje TOP 10 za sistematično vlaganje v izobraževanje dejansko potrjuje zavedanje pomena izobraževanja za rast in razvoj podjetja.
Kakovostno informiranje in komuniciranje, preko internega glasila, zborov delavcev, različnimi delovnimi sestanki na vseh nivojih omogočajo uspešno doseganje poslovnih rezultatov ter krepitev zavesti, da so vsi zaposleni prispevali k temu. Različne oblike druženja in srečanj izven delovnega časa krepijo medsebojno povezanost ter bogatijo notranje odnose.
Podjetje zaposlene povezuje, jim omogoča razvoj, krepi pripadnost podjetju in bogati medsebojne odnose ter odnos do zdravega načina življenja. S celovitim pristopom so dosegli tudi to, da je delo v izrazito proizvodnem okolju v zahtevni avtomobilski branži, neprekinjeno potekalo brez nezgod kar 873 dni zapored.
Treves iz Trebnja tako v skupini majhnih podjetij dokazuje, da je mogoče s sistematičnim in načrtnim delom uspešno razviti kadrovsko funkcijo, ki pomembno prispeva k uspešnosti podjetja. Prav zato si zasluži Priznanje za vzorno ravnanje s človeškimi viri."
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se