Krepitev prepoznavnosti podjetja kot delodajalca (dvanajstič na sejmu pod okriljem GZDBK)


Podjetja Dolenjske in Bele krajine se zavedajo pomena zaposlenih pri uspešnosti in trajnostno ter razvojno naravnanega poslovanja. Sodelujoča podjetja se, med ostalim, tudi skozi sejemske nastope lahko predstavijo javnostim kot privlačen delodajalec. Tako krepijo svoje poslanstvo, krepijo svojo prepoznavnost in krepijo svoj ugled. Takim podjetjem (delodajalcem) je mnogo lažje obvladovati vse izzive (vse bolj zahtevnega) trga dela ob morebitnem pomanjkanju zaposlenih tudi znotraj lastnih poslovnih procesov.
Prav zato se je skupina dolenjsko in belokranjskih podjetij odločila, da se skupaj, že dvanajstič zapored pod okriljem Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine, predstavijo na vseslovenskem Kariernem sejmu MojeDelo 2022, ki je potekal v Cankarjevem domu, v Ljubljani, 13. oktobra 2022.
Na letošnjem sejmu se je predstavilo osem podjetij, članov GZDBK: Adria Mobil, Adria Dom, Akrapovič, CGP, Krka, Mikrografija, Terme Krka in TPV AVTOMOTIVE.
Skupni regijski nastop na vseslovenskem kariernem sejmu nam vsebinsko bogati, tokrat sedmič zapored, Mestna občina Novo mesto. Tako lahko obiskovalcem sejma razkrivamo privlačnost življenja in dela v prestolnici naše čudovite in uspešne regije. Vrednota naše regije ni le uspešno gospodarstvo, je tudi kakovostno življenje vseh naših prebivalcev.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se