Sevničani pri ministru Vlačiču

##IMAGE-2212968##
Sevniški župan Srečko Ocvirk in podžupanja Breda Drenek Sotošek (Ocvirk je nadaljevanja mandata Sotoškove, ki jo je na to funkcijo imenoval pokojni župan Kristijan Janc, potrdil v februarju - Zakon o lokalni samoupravi v primeru nadomestnih volitev zavezuje župana, da se v treh mesecih od imenovanja odloči glede podžupanov) sta obiskala prometnega ministra Patrika Vlačiča. Predmet pogovorov so bili državni projekti v območju urejanja prostora ob hidroelektrarni Blanca, ki niso zapisani v državnem prostorskem načrtu (DPN) za to elektrarno, temveč so za državo zavezujoči s sklepi vlade kot Uredba 2 k DPN. Gre za most čez Savo na Logu in za gradnjo dveh izvennivojskih križanj ceste z železnico na Gobovcih. Sevniška predstavnika sta ministra seznanila tudi s potrebo preureditve železniškega prehoda na Blanci.
Po načrtu razvojnih programov države, v kolikor ga zaradi krize ne bi drastično spremenili, so sredstva za most na Logu predvidena v proračunih 2010, 2011 in 2012. Prihodnje leto naj bi se torej pripravljala dokumentacija. Občina Sevnica je po protokolu dolžna zagotoviti 15% vrednosti naložbe. Ker bi želeli čim hitrejšo uresničitev projekta, so na občini prevzeli delo in strošek prostorskega umeščanja mostu in prehodov na Gobovcih, torej izdelave občinskega podrobnega prostorskega načrta.
Prometni minister je obljubil, da bo spoštoval dogovor občine z vlado, saj je glede prometnih ureditev njegov interes, da se izboljšave realizirajo s čim več sinergije. Tako se ob urejanju akumulacijskega bazena He Blanca gradi zaščitni zid za železnico.
Sotoškova in Ocvirk sta Vlačiča seznanila s sklepom občinske Komisije za 3. razvojno os. Ta ne podpira predloga, da cesta proti Mirnski dolini zavije pred Vrhovim v tunel, temveč za Praprotnem in se iz Boštanja naredi nanjo navezava. ''Želimo, da se cesta čim bolj približa Sevnici kot gospodarskemu središču občine, sicer pa naj se na svoji trasi izogiba prečkanju naselij. Tretja os bo transportna pot in kot taka ne sme biti prepogosto izpostavljena večjim omejitvam hitrosti, kljub temu pa ne sme biti odmaknjena od središč, katerim naj bi omogočala razvojno priložnost,'' pravi Ocvirk.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Srečko Ocvirk o 3. razvojni osi