Ko so ga pred devetindvajsetimi leti predstavili na salonu v Bruslju, se ga je hitro prijel vzdevek Rambo-Lambo. Kako tudi ne, ko pa je pod robustno zunanjostjo skrivalo še dvanajstvaljno srce, ki je sicer poganjalo takratnega ljubljenca sten najstniških sob, slavnega Countacha.
Za dandanašnji je zadeva še toliko bolj zanimiva, ker je LM002 za razliko od večine aktualnih "terenskih" primerkov luksuznih znamk dejansko sposoben vožnje po brezpotjih. V Sant'Agata Bolognese so med leti 1986 in 1993 izdelali vsega 300 primerkov, saj je bil luksuzno opremljen terenec v tistih časih vreden dobrih 120 ameriških tisočakov.
Proti koncu proizvodnje so v delavnicah Salvatoreja Diomanteja pripravili tudi kombijevsko različico Lamborghinija LM002, med bolj znane legende o omenjenem avtomobilu pa sodi tista o simulaciji ameriških vojakov v Iraku, ko so z LM002, ki je nekoč pripadal Udaju Huseinu, sinu bolj slavnega iraškega diktatorja Sadama, preučevali vpliv avto-bombe na okolico.
Vendar to ne pomeni, da kakega od 300 primerkov nismo videli tudi na naših cestah - avto je v začetku devetdesetih vozil tudi eden prvih slovenskih tajkunov (po današnjih merilih zanemarljivo tajkunski.