Nov TikTok trend

Ste že slišali, da lahko s pomočjo ananasa najdete ljubezen?

S.Č.
12. 9. 2024, 12.50
Posodobljeno: 12. 9. 2024, 12.50
Deli članek:

V Španiji je nastal nov trend, ki je osvojil generacijo Z in postal pravi hit na TikToku. Mladi Španci so našli nov način iskanja ljubezni, in to kar v supermarketih, z uporabo ananasa kot svoje skrivne kode.

Profimedia
Gre za smiselen trend?

Samski v Španiji so začeli obiskovati znano verigo supermarketov med 19. in 20. uro, kjer z uporabo posebne kode iščejo potencialne partnerje. Tisti, ki so na voljo za zmenke, postavijo ananas obrnjen na glavo v svoj nakupovalni voziček. Nato se odpravijo v oddelek z vinom, kjer upajo, da bodo srečali nekoga, ki jim je všeč. Če naletijo na takšno osebo, pokažejo zanimanje tako, da se z vozičkom rahlo zaletijo v njihovega in začnejo pogovor.

Poleg ananasa uporabljajo tudi druge znake, da bi sporočili svoje namene. Na primer, dodajo čokolado ali sladkarije, če iščejo dolgoročno zvezo, ali pa stročji fižol ali solato, če iščejo nekaj bolj priložnostnega. Če nekdo nosi ključe in jih občasno žvenketa, pomeni, da je del tega novega trenda zmenkov. Če pa vam nekdo v voziček položi kozarec gazpača, pomeni, da si je prav tako zapomnil vaš ananas.

@marinabarrial

Fue divertido JAJAJAJA

♬ sonido original - @clips_foryou1

"Tvoj Ananas je Lep"

Ta trend zmenkov v supermarketih je postal izjemno priljubljen na Tik Toku in se širi tudi v druge evropske države. Ljudje delijo svoje izkušnje s tem novim načinom iskanja ljubezni.

"Preživela sem dve uri v oddelku z vinom z obrnjenim ananasom, pa nobeden ni prišel in udaril v moj voziček," je komentirala ena uporabnica, medtem ko je druga dodala: "Ob 19. uri bom v supermarketu iskala ljubezen svojega življenja."

"Imaš čudovit ananas," je zapisala neka ženska ob videu svojega partnerja, ki se sprehaja z obrnjenim ananasom v vozičku. Zaradi velikega števila samskih, ki so se začeli zgrinjati v en supermarket v Bilbau, so morali celo poklicati policijo, da je razpršila množico.

Supermarketi so se odločili izkoristiti ta viralni trend in so samskim sporočili: "Ananas na naših policah čaka, da greš na zmenek." Tudi konkurenčne verige so se pridružile trendu in pozvale stranke, naj pridejo na zmenke.