© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Za prodajo so potrebne psihološke tehnike in zgodbe


lokalno
ZPTM Brežice Enota CPT
21. 2. 2014, 08.10
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

cpt001.jpg
Arhiv Lokalno.si
cpt001
cpt002.jpg
Arhiv Lokalno.si

V tem tednu smo na Dnevih podjetniških priložnosti prisluhnili dvema odličnima predavanjima. Trg je danes bolj kot kadarkoli zasičen z različnimi dobrinami in tržniki se morajo pošteno potruditi, da lahko svoj izdelek ali storitev prodajo. Pri tem jim je lahko v veliko pomoč poznavanje psiholoških tehnik ob kombinaciji z oblikovanjem uspešnih prodajnih zgodb.

Na brezplačni delavnici smo spoznali, katere so tiste nezavedne kretnje sogovornikov, ki jih moramo mi, kot prodajalci prepoznati in na osnovi tega prilagoditi komunikacijo. Osvojiti moramo čustveno inteligentno komuniciranje, pridobiti moramo zaupanje in izkazovati spoštovanja vreden značaj. Energična predavateljica Liljana Cvjetičanin je seveda poudarila, da samo prepoznavanje kretenj ne bo dovolj, pri svojem delu moramo biti inovativni, odprti, vztrajni, poskusiti moramo novitete in stati za svojimi dejanji. To pa je potrdila tudi Lea Marija Colarič Jakše, predavateljica sredinega srečanja. V svojem predavanju se je osredotočila na turizem, ki ni le stalno rastoča multiplikativna dejavnost, temveč tudi komparativna razvojna prednost Slovenije. Lepa narava, dobra infrastruktura in razne strategije niso dovolj, da bi postali privlačna turistična destinacija. Turiste moramo znati privabiti in tudi obdržati. Človek bo vedno bolj potreboval sprostitev, mir, razvedrilo in spoznavanje novih ljudi, kultur, navad, običajev. Turistična ponudba v regiji Posavje je pestra, bogata in raznolika, žal pa še vedno precej razdrobljena. S tega stališča so glavna prizadevanja usmerjena v povezovanje turistične ponudbe ter v oblikovanje celovitih in edinstvenih integralnih turističnih produktov. Pri tem so izjemnega pomena tako imenovane »zgodbe«, v okviru katerih lahko na privlačen in zanimiv način predstavimo turistično ponudbo in tako prepričamo kupca oziroma gosta, da okusi ali kupi naš proizvod oziroma storitev. Z zaključek pa nas je pogostil tudi g. Janko Matjašič z izbranimi vini. In ne pozabimo, turizem smo ljudje.

Vsa predavanja v sklopu Dnevov podjetniških priložnosti so brezplačna, zato vas vabimo, da se nam v čim večjem številu pridružite tudi 26.2.2014, kjer se bomo ob 16.00 uri, z Jano Galič, posvetili »Razlikam v davku oz. novim obremenitvam ob izplačilu dohodkov fizičnih oseb«, in nadaljevali ob 19.00 uri s Patricio Čular in »Priložnostim za podjetnike«.

Projekt »Vrata turizma« je sofinanciran s pomočjo Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja. Za vsebino informacij odgovarja LAS Posavje. Organ upravljanja za Program razvoja podeželja RS za obdobje 2007 – 2013 je Ministrstvo za kmetijstvo in okolje.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.