Grujičić je v izjavi po srečanju ugotavljal, da so določene zadeve spravili na raven, ki je v bistvu ni niti sam pričakoval. Za dobro sodelovanje se je zahvalil pristojnim službam ministrstva in tudi sodelavcem za ves trud, ki so ga vložili od junija, ko je nastopil funkcijo v. d. načelnika.
Pojasnil je, da je mandat nastopil v času stavke, ko so ga pričakali večji zaostanki, predvsem neknjiženih zadev. "Moram reči, da to danes opravljamo tekoče, tako da je bilo kar veliko delo, ki so ga opravili moji sodelavci," je dodal.
Ob njegovem prihodu je bilo v glavni pisarni nepoknjiženih 7500 zadev v elektronski in 3000 v fizični obliki. S področja stalnih in začasnih prebivališč je bilo nerešenih 4500, na gradbenih dovoljenjih 2200 in na področju tujcev 17.800 zadev. "Sodelavci so odtlej uspešno poknjižili vse vloge, prav tako se zdaj prijave za stalno in začasno prebivališče obravnavajo v predpisanih rokih. Zmanjšuje se tudi število primerov s področja tujskih zadev in gradbenih dovoljenj," so Grujičićeve besede na ministrstvu za javno upravo navedli v pisnem sporočilu po srečanju.
Prav odpravljanje nerešenih zadev na področju gradbenih zadev in tujcev ter strukturne spremembe organizacije je v izjavi Grujičić izpostavil med prioritetami za naprej. Uredba o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest naj bi bila po njegovih besedah pripravljena v naslednjem letu.
Kar zadeva tujce, po njegovih besedah Upravna enota Ljubljana z odpravo krajevne pristojnosti beleži nekaj manjše število vlog. A ker je bilo v zadnjih dveh mesecih večje število vlog študentov, pričakuje, da se bodo učinki videli v roku treh do šestih mesecev.
Primanjkuje jim kadra
Zanimivosti
Dan v Emoniki: Vse kar potrebujete na dosegu roke
Poskušajo pridobiti tudi nov kader, a pomanjkanje kadra je tudi v državni upravi, je dejal Grujičić. "Na vsak način bomo kot država morali sprejeti neke dodatne ukrepe, da privabimo novo zaposlene v naše vrste," je dodal.
Glede predvidenih plačnih uvrstitev za zaposlene na upravnih enotah v okviru plačne reforme pa je ocenil, da predstavljajo za določena delovna mesta napredek, pri čemer je izpostavil primer referenta na upravni enoti, ki bo plačni razred višje od drugih referentov v državnih organih.
Z ministrom tudi o prenovi plačnega sistema
Na ministrstvu so v sporočilu po srečanju pojasnili, da se je minister v pogovoru z zaposlenimi na obeh lokacijah, tako na Linhartovi cesti kot na Tobačni ulici, dotaknil tudi prenove plačnega sistema javnega sektorja, ki prinaša zvišanje plač zaposlenim tudi na upravnih enotah.
V novi ureditvi so uvrščena nova delovna mesta referentov in višjih referentov, ki so sistemizirana izključno na upravnih enotah. Omenjena delovna mesta bodo ob prevedbi uvrščena v višji plačni razred, kot bo prevedeno primerljivo delovno mesto na primer na ministrstvu. Pri odpravi nesorazmerij oz. oblikovanju novih delovnih mest je bil upoštevan tudi dodatek za blagajniško poslovanje, t. i. blagajniški riziko, so pojasnili.
Minister Props pa je po njihovih navedbah izpostavil tudi, da se bo ministrstvo za javno upravo še naprej zavzemalo za poenostavitev in digitalizacijo dela na upravnih enotah. Med ključnimi ukrepi na tem področju je izpostavil oktobra sprejet zakon o ukrepih za optimizacijo določenih postopkov na upravnih enotah.
"Poleg rešitve, ki spreminja krajevno pristojnost upravnih enot v tujskih zadevah, je zakon prinesel še eno pomembno izboljšavo, ki se nanaša na postopke prijave oz. odjave prebivališč posameznikov. Trajno odpravljena je krajevna pristojnost za prijavo stalnega prebivališča, prijavo začasnega prebivališča in naslova za vročanje v Republiki Sloveniji," je spomnil minister.