64-letni voznik osebnega avtomobila znamke BMW avstrijskih registrskih oznak je zaradi okvare ustavil na pasu za počasna vozila. Vklopil je vse varnostne utripalke in postavil varnostni trikotnik. Ko je v isti smeri, proti Obrežju, pripeljal voznik tovornega vozila s priklopnikom je bil voznik BMW-ja pred svojim vozilom. Toda 38-letni voznik tovornjaka z bosanskimi registrskimi oznakami je brez zaviranja trčil v zadnji del BMW-ja in ga ob varnostni ograji več metrov potiskal pred seboj. 64-letnika je ob trku odbilo čez varnostno ograjo, kjer je nato obležal hudo poškodovan. Reševalci so ga oskrbeli in odpeljali v bolnišnico, so sporočili iz Policijske uprave Novo mesto.
Ob ustavljanju na cesti je nujna previdnost
Policisti opozarjajo, da je v primeru prometne nesreče na avtocesti kraj prometne nesreče potrebno označiti oziroma zavarovati, pri tem pa moramo ravnati izjemno previdno. Prižgemo varnostne utripalke in postavimo varnostni trikotnik. Voznik in potniki naj si nadenejo odsevne brezrokavnike, ves čas naj bodo pozorni na lastno varnost in se čimprej umaknejo za varnostno ograjo. O nesreči naj takoj obvestijo policiste na interventno številko 113 in počakajo na prihod interventnih služb.
Zaradi čedalje gostejšega prometa na avtocestah in hitrih cestah se povečujejo možnosti za nastanek prometnih nesreč, ki povzročajo zastoje v prometu, poškodbe ljudi in infrastrukture ter smrtne žrtve. Posledice nesreč so lahko še hujše, če intervencijska vozila ne morejo dostopati do lokacij nesreče. Pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti je ključnega pomena, saj lahko reši življenje. S pravilno razvrstitvijo vozil omogočimo reševalnim vozilom hitrejši dostop do ponerečencev in s tem povečamo možnost njihovega preživetja tudi do 40 odstotkov. Ob vsakem zastoju upoštevajte pravilo o razvrščanju vozil:
- Vedno, ko pride do ustavljanja ali zastoja prometa na avtocesti in hitri cesti z dvema li več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer, morajo
vozniki med kolonama vozil takoj vzpostaviti reševalni pas, ki je dovolj širok za vožnjo intervencijskih vozil.
- Vozila, ki se ustavljajo ali stojijo na preostalih prometnih pasovih, pa se morajo razvrstiti čim bolj desno, tudi čez robno črto smernega vozišča, kar vključuje tudi odstavni pas.