Promocija ptujskega turizma bo morala iti v korak s časom
Študentje iz štirih evropskih držav so pod drobnogled vzeli ptujski turizem in poiskali rezerve, ki jih morda sami ne opazimo. Njihovi predlogi bodo vsekakor pomagali pri razvijanju številnih zgodb: je pa jasno, da bi se s precej majhnim finančnim vložkom lahko dosegli veliki učinki. Med drugim so ugotovili, da delamo (drage) promocijske filme, namesto da bi izkoristili prednosti sodobnih komunikacijskih poti in vzpostavili stike z blogerji, vlogerji, oglaševali na facebooku, spodbujali goste k pisanju komentarjev na spletu ...

Mestna občina Ptuj je bogatejša še za eno strategijo, ki bo z vidika turizma izjemno pomembna. To so si uspeli priboriti brezplačno, saj so jo kot zaključno nalogo izdelali diplomanti 39. generacije MBA IEDC Poslovne šole Bled. Ugotovitve študentov so bile na Ptuju predstavljene ob navzočnosti župana MO Ptuj Mirana Senčarja in Danice Purg, direktorice in dekanje IEDC Poslovne šole Bled. Izsledke ugotovitev skupine šestih študentov iz Slovenije, Srbije, Hrvaške in Črne gore je v imenu ekipe predstavila Tina Drolc: „Podali smo konkretna priporočila po najnovejšem švicarskem modelu. Pri tem je pomembno, da poznamo naše obiskovalce, od kod prihajajo, kako se gibljejo, kateri ponudniki jih zajamejo in pogledamo, kje lahko optimiziramo ponudbo glede na želje in pričakovanja obiskovalcev; da bo na koncu največji finančni izkoristek.“ Ugotovili so, da je treba spremeniti pristop; prisluhniti tržišču in obiskovalcem ter jim prilagoditi ponudbo, ne pa obratno. Predlagali so, da se sami deležniki v ponudbi več povezujejo. Zanimiva je tudi ugotovitev, ki se nanaša na promocijo same destinacije, in sicer glede promocije na spletu. Drolčeva je izpostavila, da je premalo poudarka na vizualizaciji in kratkih promocijskih filmih. Pripravljavci Strategije so predlagali, da Zavod za turizem Ptuj naveže stike z vlogerji in blogerji ter jih prepriča v izdelavo promocijskih posnetkov in nato delitev na spletu. „To, da drugi kreirajo vsebine o vas, je pomembno. Komunikacija z gosti pomembno generira in krepi blagovno znamko,“ so prepričani.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se