O festivalskem turizmu: Nič ne pomaga lepo, čudovito mesto, če ni efekta
V sklopu 11. festivala Arsana je po večletnem premoru znova potekala okrogla miza o ptujskem festivalskem turizmu kot izmenjava pogledov in mnenj v prepričanju, da je na Ptuju zavel nov veter, ki bo omogočal organizatorjem festivalov boljše pogoje za delovanje, za pravočasno sestavo programa in izdajo festivalskih edicij. Predvsem pa naj bi ob tem mesto s ponudniki festivalsko dihalo, da bodo obiskovalci, tako domači kot tuji, po koncertih lahko posedali v ptujskih lokalih, uživali v mestni ponudbi, ki naj bi prav tako ponujala nepozabne doživljaje, užitke in okuse.

Na Mitrovem vrtu so konec julija sedeli Mladen Delin, umetniški vodja in direktor festivala Arsana, Nuška Gajšek, županja MO Ptuj, Tanja Srečkovič Bolšec, direktorica Zavoda za turizem Ptuj, Darja Potočnik Benčič, predsednica Manager kluba Ptuj, Tadej Toš, igralec, Peter Vesenjak, strokovnjak za turizem, in voditeljica Nevenka Dobljekar.
Delin je izpostavil, da ni nujno, da okrogle mize dajo takoj rezultate. Produkt dosedanjih okroglih miz je Zavod za turizem Ptuj. Ne glede na vse so okrogle mize izjemno pomembne, ker se na Ptuju na splošno premalo pogovarjamo. V zadnjem času se to spreminja, mestna oblast se je pripravljena pogovarjati. Ptujska županja Nuška Gajšek trdi, da se želi pogovarjati o realnih zadevah, o tem, kaj je možno uresničiti, nikakor pa ne s figami v žepu. Potrebujemo ambicije za prihodnost, ljudi, ki imajo ideje in projekte. V MO Ptuj se prav tako dobro zavedajo, da teh idej in projektov ne bo mogoče uresničiti brez finančnih spodbud. Naloga občine je tudi, da predstavlja te festivale kot svoje, da jih usvoji in posvoji.
Festivali po mnenju Darje Potočnik Benčič dajejo neko čisto drugo dodano vrednost. Iz mreženja preko takšnih dogodkov se da tkati nove povezave ljudi ne samo v našem prostoru, temveč tudi precej širše, saj posel vedno delajo ljudje.
Igralec Tadej Toš pravi, da Ptujčani nismo dovolj odprti, ne znamo ceniti, kar imamo, ne hodimo na prireditve. Brez vložkov ne bo rezultatov, vprašanje pa je, kakšne rezultate sploh pričakujemo. Tega kot Ptujčan ne ve, kot tudi ne pozna smeri, v katero bi se radi razvili. Na ptujski tržnici se še nekaj let ne bo nič dogajalo, sam bi se lotil Panorame in tam razvijal festivalski turizem. Festivalsko mesto Ptuj nudi izjemno kuliso, edinstveno, a je v tem trenutku še neizkoriščena. Na Ptuju imamo kuliso, želje in interes, hkrati pa so naše možnosti in tržišče omejeni, ker se vsak od deležnikov, ki se s tem ukvarja, v prvi vrsti ukvarja sam s seboj, s svojim preživetjem, ni pa dogovora o tem, kaj je naš prvi in skupni interes.
Prioriteta – razvoj stalne ponudbe
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se