SEMPL 2025: drzni vpogledi v prihodnost medijev in komunikacij
Konferenca SEMPL 2025 je ponudila drzne vpoglede, nove modele rasti ter navdihujoče ideje o prihodnosti medijske in komunikacijske industrije.
Na letošnji konferenci SEMPL so se v dveh intenzivnih dneh zvrstila predavanja, razprave in soočenja, ki so udeležencem ponudila sveže ideje, poglobljene vpoglede ter pogumne poglede v prihodnost medijske in komunikacijske industrije.
Prvi dan: oder idej, čustev in novih modelov rasti
Konferenco je odprla Nermina Mašala Kelić, direktorica UM Sarajevo in nekdanja predsednica žirije, ki je razkrila pravila učinkovite komunikacije ter s podatkovnimi vpogledi pokazala, kako majhni detajli ustvarjajo velike zgodbe. Renata Salecl je osvetlila moč čustev in poudarila, da so tudi negativna čustva lahko vir ustvarjalne energije in odločnejšega delovanja.
V pogovoru z Ivanom Vukušićem je fotograf Damon Baker izpostavil pomen avtentičnosti in izkušenj, ki se vedno odražajo v ustvarjalnem delu, Tamlyn Wright pa je v debati z Urošem Goričanom z vpogledom v nastajanje velikih globalnih dogodkov razkrila kompleksnost in čar kreativnih procesov v zabavni industriji.
Na okrogli mizi so Ana Sršen, Martin Koprek in Sara Mustapić v pogovoru z Edino Pršić Babić razpravljali o vlogi medijev, algoritmov in umetne inteligence ter poudarili pomen kakovostne vsebine in verodostojnih glasov v svetu digitalnega šuma. Zenel Batagelj je predstavil nov model rasti blagovnih znamk, Kaja Kovič in Dejan Petelin sta govorila o umetni inteligenci kot sodelavcu, Katarina Ferk je osvetlila izzive nagovarjanja generacije Z, Ines Markošič pa je pokazala, kako so se tiskani mediji uspešno prilagodili sodobnim razmeram.
Drugi dan: podatki, izkušnje in soočenja
Drugi konferenčni dan sta začela Artur Mosiak in Karmen Krumpestar, ki sta izpostavila moč inteligentne rabe podatkov pri oblikovanju pogumnejših in pametnejših marketinških strategij ter to podkrepila s primerom iz prakse. Massimo Bernardi je poudaril pomen čustvene izkušnje in poslušanja potrošnikov ter prikazal, kako lahko znanja iz hotelske industrije obogatijo marketing .
Smiljan Mori in moderatorka Petra Kovič sta razkrila, kako iz majhne zgodbe zgraditi vpliv, ki presega meje, in zakaj so pristnost, pogum in podrobnosti tisto, kar loči močne osebne blagovne znamke od vseh drugih.
Dan so zaznamovali tudi »dvoboji idej«. Alina Žugelj Pikalo in Pia Rajterič sta soočili stabilnost klasičnih kanalov z drznostjo novih formatov, Dunja Ivana Ballon in Marjan Novak pa sta odkrila razlike, izzive in priložnosti na oglaševalskih trgih dveh držav.
Podelitev nagrad Sempler: slavljenje najboljših v regiji
V okviru konference je potekala tudi slavnostna podelitev nagrad Sempler pod pokroviteljstvom POP TV, ki nagrajujejo najboljše medijske strategije v regiji. Letos je bilo podeljenih 11 zlatih nagrad ter veliki Sempler za najboljšo medijsko strategijo leta. Veliko nagrado je osvojil projekt »It's time to stop!«, ki ga je za Bingo Group zasnovala agencija Via Media. Dan se je zaključil v ustvarjalnem duhu – z energičnim afterpartyjem pod pokroviteljstvom portala Sammozavestno.si, kjer je glasbo vrtel DJ Marino.
Konferenca SEMPL je tako letos vnovič potrdila svoj status enega ključnih dogodkov v regiji za vse, ki soustvarjajo prihodnost medijev, oglaševanja in komuniciranja.
Naročnik oglasa je SEMPL
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se