»Vidno ima vedno prav« za večjo vidnost najranljivejših udeležencev v prometu
Domislili so si prehode za pešce, ki s 3D-iluzijo voznikom prikažejo cestno oviro, zaradi katere upočasnijo.

Zavarovalnica Generali je v Ljubljani naredila nov korak za varnost in predvsem vidnost najranljivejših udeležencev v prometu – pešcev, otrok in kolesarjev. Z domiselno svetlobno 3D-zebro, ki se prižge, ko se pešci ali kolesarji približajo njihovemu obcestnemu plakatu na pločniku, jih opozarjajo, kako pomembno je, da so še posebej pozimi v prometu dobro vidni.
Zavarovalnica Generali je septembra v okviru akcije Varno ima vedno prav v Ljubljani, na Ptuju in Velenju skupaj z Zavodom Varna pot in omenjenimi občinami na območjih umirjenega prometa že postavila prve 3D-zebre v Sloveniji – domiselne prehode za pešce, ki s 3D-iluzijo voznikom prikažejo cestno oviro, zaradi katere upočasnijo. Projektu se je pridružil tudi raper Trkaj, ki s himno Varno prav opozarja na pomen zbranosti in previdnosti v prometu.
Ozaveščanje za večjo varnost pešcev in kolesarjev v krajših zimskih dneh
Najranljivejše udeležence v prometu – pešce, otroke in kolesarje – je v temi težko opaziti, če ne upoštevajo varnostnih priporočil. Zato je Generali prav te dni začel z akcijo ozaveščanjaVidno ima vedno prav, v okviru katere so že v Ljubljani, v prihodnjih dneh pa jih bodo še v nekaterih slovenskih mestih, postavili plakate s sporočilom Vidno ima vedno prav.
To pa še ni vse: ko se pešci ali kolesarji približajo plakatu, se na pločniku osvetli prehod za pešce in jih opozori, kako pomembna je vidnost.
Še več koristnih vsebin za pešce, kolesarje in najmlajše udeležence v prometu, da bodo bolje vidni v prometu in s tem poskrbeli za večjo varnost, so pripravili naspletni strani, kjer lahko preverijo svoje znanje o vidnosti v prometu. Da bo akcija Vidno ima vedno prav dosegla še več ljudi, pa jo spremlja tudi atraktivna nagradna igra.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se