Vaš komentar: Preozki izhodi iz križišča


V Mirni Peči najbrž že težko pričakujejo otvoritev priključka na avtocesto in ureditev križišč na stari hitri cesti, vendar ne moremo, da ne bi opozorili na preozke izhode iz križišča na K1 v smeri Trebnjega, kakor tudi v smeri proti Novemu mestu.
Projekt je verjetno narejen po vseh predpisih. Ga bodo projektanti zagovarjali ? Da bi se zmotil? Kje pa! Poznate mogoče projektanta, ki je priznal napako? Mi ne, pa čeprav smo že dolgo v tem poslu in izvajamo tudi take (umetnije), ki v največji meri mečejo zelo slabo luč na druge, ki pa so dobri v projektiranju. Mogoče jih bo sedanja recesija malo prevetrila in upamo, da ostanejo samo dobri, ki si ne bodo privoščili napak, če pa že, jih bodo sproti odpravili, ne da jih na to kdo opozarja.
Ne bom verjel udeleženim v projekt , da bo križišče K1 na H1 varno za vse udeležence v prometu. Tako kot velikokrat prej se niso kaj dosti prida naučili iz napak drugih, kaj šele, da bi upoštevali vse dejavnike pri projektiranju. Eden teh dejavnikov je tudi vzdrževanje objektov v tem primeru (npr. pluženje snega).
Če bi ta dejavnik upoštevali, bi bili izhodi iz križišča sigurno širši, kot pa so projektirani. Naj mi nekdo od odgovornih, ki jih je kar nekaj, razloži, kako se bo splužilo zoženi del ceste, širok 3,25 m, ko pa je plug za pluženje širok 3,75 m in ga po izjavah šoferjev ni mogoče zožiti na širino, ki bi dovoljevala varno pluženje med robniki na tem zoženem delu.
Manjka tudi naletna poševna rampa, ki bi preprečevala direktne trke s plugom, zato se sedaj postavlja vprašanje: Kdo bo odgovarjal za škodo na vozilih zimskih služb, morebitnih poškodb šoferjev in delavcev?
Ni nič čudno, da se velikokrat hudujemo o nezadostnem čiščenju cest, ki pa ni vedno v krivdi vzdrževalcev, pač pa je tudi posledica slabih projektov, ki kar pozabljajo, na kakšen način se bodo objekti čistili pozimi.
Zakaj bi delali enostavno, če lahko stvari zakompliciramo, pa je res to potrebno?
Že tu pri projektih se lahko začne z varčevanjem, pa ne bo nič slabše, ali manj varno, pač pa obratno, z istim denarjem bolj varno in varčno, samo po tej poti lahko kam pridemo.
Naj vzdrževalci povedo, kako bodo splužili tako ozko grlo, še je čas za popravke. Pravijo, da ljudje nismo kompetentni za kritike in opozorila, s čimer se ne bi strinjali vsaj toliko časa, dokler tej državi plačujemo vse dajatve in prispevke.
Bomo spet pobarali prometne inšpekcije, ki vidijo vse, razen tega ne, kar resnično ogroža varnost udeležencev, pa naj bo odprt jašek sredi ceste, razpadajoč most, nepravilna signalizacija obvoza, uničenih kinet, preozkih cest, preozkih krožišč, nezavarovanih mest….še veliko je tega. Tu ni koga kaznovati?
Milan Samide
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se