Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Podravje: Cesta smrti, na njej letos ugasnilo že pet življenj


Mojca Zemljarič
10. 8. 2018, 08.52
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Glavna regionalna cesta med Slovensko Bistrico in Hajdino je na območju Spodnjega Podravja ena izmed nevarnejših. Čeprav se je število prometnih nesreč na njej v zadnjem desetletju prepolovilo, pa skorajda ni leta, ko ne bi terjala smrtnih žrtev. Letos je bila usodna za pet življenj.

1533891217_gt_prometna1.jpeg
Arhiv Štajerskega Tednika

Nazadnje se je nesreča s tragičnimi posledicami zgodila ta torek, ko sta trčili dve osebni vozili

DRSI prst usmerja v voznike

Da je cesta nevarna in pogosto terja krvni davek, smo v Štajerskem tedniku opozorili lani konec leta. Na Direkciji RS za infrastrukturo (DRSI), pod pristojnost katere sodi omenjena cesta, so takrat pojasnili, da so za izboljšanje prometne varnosti na odsekih, kjer se na regionalko priključujeta lokalni cesti iz Cirkovc in Starošinc, izvedli nekaj preventivnih ukrepov. Leta 2010 so v celoti rekonstruirali križišče za Cirkovce: uredili so pasove za leve zavijalce, prometne otoke, javno razsvetljavo in preplastili vozišče. Leto kasneje so znižali dovoljeno hitrost z 90 na 70 km /h. Na lokalnih cestah, ki se priključujeta na regionalno, so postavili znaka »ustavi««, ki nadomeščata dotedanja znaka za križišče s prednostno cesto. Za izboljšanje preglednosti ob vključevanju na prednostno cesto so v 2016 deloma odstranili jekleno varnostno ograjo in zamenjali drogove javne razsvetljave. Lani so na glavni cesti še dodatno omejili hitrost – s 70 na 60 km/h, namestili zvočne zavore za umiritev hitrosti in varnejše vključevanje na glavno cesto, tik pred križiščem na obeh krakih lokalnih cest pa položili grbino. Na DRSI so lani za naš časopis navedli, da naj bi bil v večini primerov za prometne nesreče kriv človek. Po navedbah DRSI vozniki ob vključevanju na regionalno cesto ali pri njenem prečkanju naj ne bi upoštevali pravil prednosti, ignorirali naj bi prometne znake in drugo prometno signalizacijo. „V primerih, ko je vzrok ponavljajočih se prometnih nesreč neupoštevanje cestnoprometnih predpisov, torej človeški faktor, je s tehničnimi ukrepi izredno težko poseči na način, da bi se cestni prostor uredilo tako, da se zmanjša število prometnih nesreč,“ poudarjajo.

Leta 2007 122, lani 27, letos ob polletju pa 25 nesreč

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.