Haloze: Neutrjene in ozke bankine so past za marsikaterega voznika
V občini Cirkulane se je nedavno zgodila huda prometna nesreča, ko je voznik osebnega vozila zapeljal predaleč na bankino ob cesti. Vozilo je zdrsnilo po klancu navzdol in se preobračalo. Hudo ranjenega voznika je ekipa nujne medicinske pomoči odpeljala s helikopterjem.

Prometna nesreča je v okolju pustila precej dramatičen pečat, predvsem pa spoznanje, da so lahko ozke, vijugave in strme haloške ceste tudi zelo nevarne. Ker je denarja za asfalt vedno premalo, so številni odseki gramozirani. Ko pride neurje, hudourniška voda odnaša gramoz v dolino, na cestah pa pusti globoke brazde. Lokalne skupnosti bi najraje videle, če vseh teh težav ne bi bilo. Žal gre za nikoli končano delo, saj ceste na haloškem območju zahtevajo nenehna vlaganja. Župan občine Žetale Anton Butolen se strinja, da so ceste na območju Haloz izjemno nevarne, njihovo urejanje pa po drugi strani zelo zahtevno. „Večina cest je širine tri metre z ozkimi bankinami. Širše ceste je zaradi specifike terena praktično nemogoče graditi. Že pri tej širini marsikdaj posegamo v hrib, to posledično povzroča nevarnost plazov. Vzdrževanje cest v Halozah je izjemno zahtevno in drago. Ceste, ki so še v makadamskem stanju, so po vsakem neurju uničene. Pri asfaltiranih cestah pa običajno odnese bankine, ki jih je naknadno težko utrditi, zato povečini na kritičnih odsekih ceste niti niso vozne,“ je poudaril žetalski župan Butolen in opozoril, da imajo na območju njihove občine kar nekaj nevarnih in kritičnih odsekov. „Smo najvišje ležeča občina na območju Spodnjega Podravja, zato je tudi nevarnih odsekov več. Težko pa bi opredelil, kateri je ali so najnevarnejši.“
Žetalani letno za ceste četrt milijona evrov
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se