Meta z novim načinom uporabe podatkov
Meta bo uporabnikom v EU omogočila izbiro, koliko osebnih podatkov želijo deliti, kar bo vplivalo na prilagojenost oglasov.
Meta bo evropskim uporabnikom omogočila izbiro: privoliti v deljenje vseh podatkov za popolnoma prilagojene oglase ali deliti manj podatkov za manj prilagojeno oglaševanje, je sporočila Evropska komisija. To je prvič, da bo takšna izbira na voljo na družbenih omrežjih podjetja.
To odločitev je Meta sprejela po 200-milijonski evrov kazni, ki ji jo je aprila naložila Evropska komisija. Njen model "privoli ali plačaj" namreč ni bil skladen z aktom o digitalnih trgih.
Uporabnikom ponujal izbiro
Nov sistem, ki je bil uveden novembra 2023, je uporabnikom ponujal izbiro med mesečno naročnino brez oglasov ali privolitvijo v uporabo osebnih podatkov za prilagojene oglase. Komisija je ugotovila, da ta model ne omogoča enakovredne brezplačne alternative z manj podatki in ne zagotavlja svobodne privolitve.
Meta je po pogovorih z Brusljem predstavila novo možnost, ki uporablja manj osebnih podatkov za prikazovanje oglasov. Komisija bo zdaj spremljala izvajanje novega modela in zbirala povratne informacije o njegovem vplivu.
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se