© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
"Privoli ali plačaj"

Meta z novim načinom uporabe podatkov


T.L.
STA
8. 12. 2025, 15.33
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Meta bo uporabnikom v EU omogočila izbiro, koliko osebnih podatkov želijo deliti, kar bo vplivalo na prilagojenost oglasov.

Aplikacije
Profimedia
Evropa je brez lastne aplikacije za šifrirano komunikacijo.

Meta bo evropskim uporabnikom omogočila izbiro: privoliti v deljenje vseh podatkov za popolnoma prilagojene oglase ali deliti manj podatkov za manj prilagojeno oglaševanje, je sporočila Evropska komisija. To je prvič, da bo takšna izbira na voljo na družbenih omrežjih podjetja.

To odločitev je Meta sprejela po 200-milijonski evrov kazni, ki ji jo je aprila naložila Evropska komisija. Njen model "privoli ali plačaj" namreč ni bil skladen z aktom o digitalnih trgih.

Uporabnikom ponujal izbiro

Nov sistem, ki je bil uveden novembra 2023, je uporabnikom ponujal izbiro med mesečno naročnino brez oglasov ali privolitvijo v uporabo osebnih podatkov za prilagojene oglase. Komisija je ugotovila, da ta model ne omogoča enakovredne brezplačne alternative z manj podatki in ne zagotavlja svobodne privolitve.

Meta je po pogovorih z Brusljem predstavila novo možnost, ki uporablja manj osebnih podatkov za prikazovanje oglasov. Komisija bo zdaj spremljala izvajanje novega modela in zbirala povratne informacije o njegovem vplivu.

E-novice · Novice

Prijavite se na e-novice in ostanite na tekočem z najpomembnejšimi dogodki doma in po svetu.

Hvala za prijavo!

Na vaš e-naslov smo poslali sporočilo s potrditveno povezavo.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.