Reorganizacija Pošte Slovenije ni končana, na tnalu bo še vsaj sto lokacij
Razvoj informacijskih tehnologij je povzročil zaton stoletja ustaljenih načinov komuniciranja s pisemskimi pošiljkami. Večina komunikacijskih poti je danes elektronskih, pisanje pisem in razglednic pa bolj kot ne samo še nostalgičen spomin. Elektronsko bančništvo izpodriva klasično poslovanje na bančnem okencu.

Množična uporaba elektronskih kanalov je tudi razlog, da se Pošta Slovenije srečuje z upadom prenosa poštnih pošiljk in storitvami plačilnega prometa: „Pri storitvah, ki jih uporabniki tradicionalno v največjem obsegu opravijo na poštnih okencih, v Pošti Slovenije v letih 2006–2016 beležimo 35-odstotni upad pisemskih pošiljk, padec univerzalne poštne storitve je še bistveno višji in tako se je količina teh pošiljk že prepolovila. Pri plačilnih storitvah beležimo že 58-odstotni upad.“ Okoliščine so pripeljale tako daleč, da je bilo treba poseči po reorganizaciji. V sklopu te se Pošta Slovenije odloča tudi za ukinjanje poslovalnic ali njihovo preoblikovanje v pogodbene pošte. „Od leta 2012, ko so bile preoblikovane prve tri pošte, do konca marca letos bomo preoblikovali 149 in zaprli 41 pošt, imamo pa tudi 25 premičnih pošt. Skupaj poštno omrežje sestavlja 511 kontaktnih točk. Na osnovi pogodbenega dogovora omogočamo oddajo in prevzem pošiljk tudi na 114 Petrolovih bencinskih servisih, vzpostavljamo mrežo avtomatiziranih samopostrežnih točk.
Ptujsko-Ormoško: zaprli enajst poštnih poslovalnic
Vrata zaprle pošte s 150-letno zgodovino
Zaposleni nezadovoljni
Pismonoše iščejo tudi po Balkanu
Lanskoletni dobiček Pošte 7,6 milijona evrov
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se