100-milijonska pogodba Meghan Markle in princa Harryja padla v vodo
Pogodba vojvode in vojvodinje Susseške s pretočno platformo bo septembra potekla brez podaljšanja. Meghan Markle in princ Harry sta tako ostala brez donosnega posla.

Večletna pogodba Meghan Markle in princa Harryja z Netflixom, podpisana leta 2020 in vredna domnevno 100 milijonov ameriških dolarjev, kar nanese okoli 85 milijonov evrov, ne bo podaljšana, ko bo septembra potekla, poroča The Sun. Hollywoodski vir je za PEOPLE potrdil, da podaljšanje produkcijskega dogovora ni predvideno, kar odraža spremembo v širši poslovni strategiji Netflixa. »Med nobeno stranjo ni zamer,« pravi vir za The Sun. »Zgodba se je pač izpela.«
Mešani odzivi
Netflixova najnovejša poročila o gledanosti kažejo, da je serija Z ljubeznijo, Meghan (With Love, Meghan), ki je premiero doživela 4. marca letos, zbrala 5,3 milijona ogledov in se uvrstila na 383. mesto po gledanosti v prvi polovici leta 2025. V tednu po izidu se je sicer uvrstila na deseto mesto globalne lestvice Netflixovih oddaj in zbrala 12,6 milijona ogledanih ur. Na drugi strani je dokumentarni film Polo, ki sta ga producirala Harry in Meghan in je izšel decembra 2024, dosegel le 500.000 ogledov in pristal šele na 3436. mestu gledanosti.


Kljub razmeroma skromnemu uspehu zadnjih projektov ostaja serija Harry & Meghan iz leta 2022 Netflixov najbolj gledan dokumentarni prvenec doslej, kar potrjuje, da je par na začetku pritegnil izjemno zanimanje občinstva. »Netflix je vedel, da bo prva dokumentarna serija vrhunec njihove vsebinske ponudbe iz Montecita. Uspeli so doseči velik odziv in ustvariti eno najbolj komentiranih serij vseh časov,« je za The Sun dejal vir blizu projekta.
Nadaljnji projekti
Meghan, ki še vedno rada uporablja naziv vojvodinja Susseška, je ob seriji Z ljubeznijo, Meghan lansirala tudi svojo znamko As Ever, ki je nastala v sodelovanju z Netflixovo divizijo za potrošniške izdelke. Več izdelkov iz linije je bilo predstavljenih v sami oddaji, znamka pa je že doživela več razprodanih lansiranj. Čeprav dejanske številke, ki bi govorile o tem, koliko izdelkov je bilo prodanih, niso znane.
Kljub izteku pogodbe bo druga sezona serije vseeno izšla to jesen. Snemanje je že zaključeno, režijo ponovno prevzema Michael Steed, kot gostja pa bo v prvi epizodi nastopila Chrissy Teigen. Za zdaj ni znano, ali bo par v prihodnosti iskal nove pretočne partnerje ali se bo osredotočil na druge oblike ustvarjanja vsebin. Jasno pa je, da se ena odmevnejših hollywoodskih pogodb zadnjega desetletja zaključuje brez velikega uspeha, kot so ga mnogi pričakovali.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se