
Najboljša promocijska darila za povečanje angažiranosti na družabnih omrežjih
V množici vseh podjetjih na trgu je kar trd oreh ustvariti vtis, ki zagotovi trajno prepoznavnost podjetja. Vsako podjetje ima svoj način, s katerim promovira svoje izdelke ali storitve. Promoviranje je ključnega pomena za ustvarjanje imena podjetja, prepoznavnost podjetja in nenazadnje tudi gradnjo lastne blagovne znamke.

Eden izmed možnih načinov so promocijska darila. Večina strank in potrošnikov si namreč podjetje ohrani v spominu po tem, da so od njih prejeli promocijsko darilo. Zato sploh ni presenečenje, da so promocijska darila ključna pri prepoznavnosti podjetja in da je industrija, ki se ukvarja s promocijskimi darili ena izmed največjih na svetu.
Uporaba promocijskih daril ima kar nekaj prednosti in sicer:
- večjo prepoznavnost podjetja in njegove blagovne znamke, kajti potrošniki so naravnani tako, da raje kupijo izdelek znanih kot neznanih znamk. Promocijska darila lahko dosežejo zelo širok krog potrošnikov.
- povečanje zvestobe strank – promocijska darila strankam pokažejo, koliko pomenijo, kako so cenjene, to jim da dober občutek in poveča verjetnost, da se bodo stranke vedno vračale.
- izstopanje in preseganje konkurence, saj lahko z izvirnimi promocijskimi darili – njihova ponudba je danes tako obsežna in raznolika, da si lahko vedno zagotovite edinstven izdelek – izstopate iz množice in prehitite konkurente.
- izredna učinkovitost, kar se tiče stroškov trženja, kajti v primerjavi z oglasi na televiziji ter drugimi oglaševalskimi kanali imajo promocijski izdelki bistveno nižjo ceno. Poleg tega lahko brezplačni izdelki, kot so USB ključki, vžigalniki, dežniki, skodelice za kavo ali rokovniki spodbudijo potencialne kupce, da postanejo stalne stranke.
Izbira primernih promocijskih daril
Obdarovanje v ljudeh vedno vzbudi pozitivne občutke. Tako v zasebnem, kot tudi v poslovnem svetu pa je potrebno vedeti, s čim lahko obdarovanca razveselite. Podjetje, ki si želi izboljšati poslovne odnose ter poskrbeti za svoj stil, mora oblikovati strategijo ter pravila, ki jim sledi pri izbiri in uporabi svojih promocijskih daril.
Pri izbiranju promocijskih daril pa vedno upoštevajte:
- Kakovost
Vsekakor se skozi kakovost darila odraža tudi kakovost vašega podjetja in zagotovo ne želite, da bi stranke slabo kakovost izdelka oziroma darila povezovale s slabo kakovostjo vaših proizvodov ali storitev. Zato dobro preverite kakovost promocijskih daril, njihovo dolgoživost in raje namenite nekaj več vložkov v njihov nakup.
- Logotip in ime vašega podjetja
Vsekakor je priporočljivo, da je vsako vaše darilo žigosano z logotipom vašega podjetja. Nenazadnje si želite večje prepoznavnosti, kajne? Nikar pa z velikostjo logotipa ne pretiravajte, kajti to lahko ustvari ravno obraten, negativen vtis. Stranka bi v majici z gromozanskim logotipom izgledala kot reklamni pano.
- Vizijo vašega podjetja
Dobro je, če so promocijska darila povezana z izdelki vašega podjetja, kajti ljudje si jih bodo tako najlažje zapomnili.

- Personalizacijo
Lahko ustvarite darila, ki so za poslovne partnerje in sodelavce še bolj posebna. Za to poskrbi personalizacija, s katero se lahko prilagodite posamezniku. Izberite darilo glede na hobi prejemnika, na primer kvaliteten nahrbtnik z vašim logotipom za navdušenega hribolazca.
Promoviranje in družabna omrežja
Današnja doba je predvsem digitalna in zato je prisotnost na družbenih omrežjih ključna za vsako podjetje. Omogoča:
- komuniciranje z obstoječimi in novimi strankami;
- prikazovanje in predstavitev izdelkov in storitev;
- povečanje prepoznavnosti podjetja;
- zbiranje informacij, ki so v pomoč pri podatkovno vodenih poslovnih odločitvah;
- eksperimentiranje z najrazličnejšimi vrstami vsebin.
Družbena omrežja podjetju omogočajo pripovedovati svojo zgodbo, z njihovo pomočjo podjetje privablja nove stranke in gradi skupnost okoli svoje znamke.
Določena promocijska darila vsekakor dobro delujejo tudi na spletu. Primer so na primer hashtagi, ki so velikokrat uporabljeni tudi kot del nagradnih iger, v katerih pa je kot nagrada neko določeno darilo, ali pa ko denimo delimo neko svojo sliko, na njej pa je odprt dežnik z logotipom podjetja.

Promocijska darila se lahko torej uporabijo tudi za povečanje angažiranosti na družabnih omrežjih. Kako? Eden izmed načinov je organiziranje tekmovanj in nagradnih iger.
Organizirana tekmovanja in obdarovanja, ki so osredotočena na promocijska darila so eden izmed najbolj učinkovitih načinov za angažiranje sledilcev. Tovrstne akcije so dobre, ker ustvarjajo občutke navdušenja, spodbujajo sodelovanje sledilcev ter povečujejo doseg prepoznavnosti podjetja.
Tekmovanja, ki so privlačna, motivirajo stranke in pozitivne izkušnje delijo tudi s svojimi kontakti in mrežami. To omogoča razširitev sporočila podjetja daleč preko obstoječe baze.
Za uspešno promoviranje na družabnih omrežjih in ustvarjanje privlačnih tekmovanj je torej pomembno, da:
- ustvarjate privlačne in deljive vsebine, ki jasno določajo potek tekmovanja, njegovo trajanje in promocijska darila;
- spodbujate udeležence, tako, da tudi oni delijo fotografije in videoposnetke z vašimi promocijskimi darili;
- določite edinstven hashtag za tekmovanja, saj te vsebine pomenijo tudi brezplačno oglaševanje za vaše podjetje;
- razmislite tudi o vključitvi interaktivnih elementov, kot so uganke, kvizi ali deljenje svojih ustvarjalnih idej, povezanih z vašim podjetjem;
- ne pozabite izraziti hvaležnosti in javno objaviti zmagovalcev. Proslavite njihov uspeh in delite njihove zgodbe. To gradi zaupanje pri vašem občinstvu.
Promocijska darila so tako dober način utrjevanja odnosa s strankami in širjenja imena podjetja, ne samo v prazničnem obdobju, pač pa skozi vse leto. So odlična marketinška tehnika, ki povečuje prepoznavnost podjetja in posledično tudi prodajo.
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
8 °C
Deževno
nedelja, 16. 3
Deževno
ponedeljek, 17. 3
Deževno
torek, 18. 3
Jasno
7-dnevni obeti