Hajdi s pravo marketinško potezo do uspeha
Pred šestimi leti je spletna trgovina nekdanje pevke Hajdi Korošec dobila sestrico, čudovito butično trgovinico v mestnem jedru Celja. Hajdi je v naslednjih letih stopila iz ozadja, udarno opozorila nase in z domiselnimi marketinškimi idejami ustvarila pravo zgodbo o uspehu.

Butična trgovinica Hajdi.si je minulo soboto upihnila svojo 6. svečko.V ta namen so v starem mestnem jedru Celja organizirali dogodek, na katerem se je odvila modna revija, kjer so se na modni pisti preizkusili mali talenti.
»Dogodka so se udeležile tudi znane slovenske blogerke, med drugim edina ženska zmagovalka Masterchef Slovenija Sara Rutar, novopečena mamica Tanja Nakov, fitnes navdušenka Lavi Potočnik in mnoge druge. Utrip na dogodku je bil izjemen,« so pojasnili v ekipi Hajdi.si.



Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se