Njena
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

Sekirca v med: Kako Špela v resnici poje?


V.M.
10. 11. 2021, 11.00
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Lik Špelce Čebelce nas v seriji Sekirca v med zabava s svojim neuglašenim petjem. Kako pa gre petje igralki Mili Peršin? Preverite, kaj nam je zaupala ...

Špelca Čebelca
VOYO
Mila v vlogi Špele

Mlada igralka Mila Peršin je na Instagramu objavila videoposnetek Špelinega prepevanja v snemalnem studiu, na katerem tako z užitkom lovi napačne tone, da jo je veselje gledati oz. poslušati. Kako pa se igralka v resnici odreže pri petju? Ima posluh in je težko upodobila neuglašeno petje ali je zlahka opravila izziv?

»Ne bi rekla, da ravno dobro pojem, ampak sigurno boljše od Špele (smeh). Vseeno je bilo tako fušanje kar izziv, a sem se zraven tudi močno zabavala. Ko mi je režiser pokazal besedilo pesmi in matrico, se mi je sprva zdelo smešno in preprosto, saj se besedilo nalašč ritemsko ne ujema dobro z glasbo. A ko sem probala to izvesti sama ni in ni šlo, vedela pa sem, da bom morala jaz prenesti informacijo, kako se pesem "pravilno" odpoje svoji soigralki Nastji, ki v seriji igra učiteljico petja Barbaro in mora pesem odpeti dobro. Ker še sama nisem vedela kako in kaj je prav in ker sem takrat Nastjo v glasbenem studiu prvič spoznala, sem bila res v zadregi,«nam je smeje se zaupala Mila in v nadaljevanju pojasnila, da je zelo vesela in hvaležna za vso pomoč sodelavcev, ki jo je prejela v zakulisju snemanja.

Mila Peršin
Ksaver Šinkar
Mila Peršin

»Še dobro, da sem imela vmes pavzo in čakala v maski, kjer mi je vsak, ki je prišel mimo malo pomagal. Največ zaslug pa gre maskerki Aniti in igralcema Lei in Matevžu, ki vsi dobro pojejo in so mi pomagali poiskati rešitve. Na koncu sva se z Nastjo v studiu res zelo nasmejali in nama je s skupnimi močmi uspelo odpeti pesem, vsaka v svoji različici (smeh).«


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.