Vpadnica iz Slovenske vasi je v prvi fazi zgrajena

##IMAGE-3487322##
Za prebivalce občine Šentrupert je najpomembnejša državna cesta vpadnica iz Slovenske vasi, ki je v prvi fazi že narejena. Prav tako pa župan Rupert Gole izpostavlja pomen obvoznice mimo Mirne, s katero se bo Šentrupert časovno močno približal Ljubljani.
Prva faza vpadnice iz Slovenske vasi v Šentrupert je zgrajena, prihodnje leto naj bi bil objavljen razpis za izbor izvajalca del za drugo fazo, ki naj bi bila dokončana leta 2012, ko bi tudi objavili razpis za tretjo fazo, ki bi bila dokončana do leta 2013. Tako bi bila vpadnica iz Slovenske vasi v celoti rekonstruirana, "pričakujemo tudi, da bo v letu 2013 zgrajeno krožišče v Prelesju, kjer se bo druga glavna vpadnica priključila na državno cesto," je povedal župan Gole. Ob tem je pojasnil, da je idejna zasnova za krožišče narejena in da so vse rešitve upoštevane v predlogu OPN-ja, ki je v sprejemanju, v sporočilu za javnost piše Petra Krnc.
V širšem kontekstu pa v Šentrupertu pričakujejo čim prejšnje reševanje ozkih grl na cesti Trebnje-Sevnica, to je obvoznica pri Mirni in Mokronogu ter ozka grla skozi Mirnsko dolino proti Boštanju. Tako bi Šentrupertčani hitreje potovali ne samo proti prestolnici, ampak tudi proti Sevnici in naprej proti Celju ali Krškem.
Zato ker je iz stroke (arhitekt) in najmanj vpet v reševanje problematičnih odsekov med Trebnjem in Sevnico so župana Goleta njegovi trije županski kolegi občin v Mirnski dolini – Alojzij Kastelic, Anton Maver in Srečko Ocvirk – na sredinem skupnem sestanku z direktorjem Direkcije RS za državne ceste Gregorjem Fickom pooblastili, da vodi koordinacijo županov, ki bo usmerjala in nadzorovala modernizacijo 35 kilometrov dolge ceste med Trebnjem in Sevnico.