Zadovoljne stranke in zaposleni

##IMAGE-2238130##
Upravna enota Brežice sodi med srednje velike upravne enote in je po kakovosti dela med 58 slovenskimi upravnimi enotami na visokem 12. mestu. Pri njih je zaposlenih 44 javnih uslužbencev. Od 11.583 zadev so jih v preteklem letu rešili skoraj 99 odstotkov.
Kot je na današnji novinarski konferenci povedal načelnik Darko Bukovinski, sodijo med posebnosti upravne enote izplačila pravic na podlagi »vojne zakonodaje«, v preteklem letu so upravičencem izplačali 4.768.918 evrov, projekt vzpostavitve matičnega registra, vnesenih je že dobrih 72 odstotkov rojstev, izdali pa so tudi 1619 obmejnih prepustnic in 144 kmetijskih vložkov.
Na področju denacionalizacije od skupno 439 zadev ostaja nerešenih le še sedem zadev. Dve zadevi rešujejo na upravni enoti, pet pa jih je v upravnem sporu.
Brežiška upravna enota je ena redkih uspela ohraniti točko e-vem, lani je bilo preko slednje opravljenih 26 postopkov, pred dnevi pa so preko točke e-vem registrirali tudi prvo gospodarsko družbo. Preteklo leto so zabeležili 407 rojstev, 395 smrti in 78 porok. Vpisali so 26 samostojnih podjetnikov in izdali 296 novih delovnih knjižic.
Brežiška upravna enota je certifikat kakovosti prejela že leta 2004. V lanskem letu je Slovenski inštitut za kakovost in meroslovje na upravni enoti opravil že tretjo presojo kakovosti in pozitivno ocenil poslovanje v okviru sistema vodenja kakovosti in številne pohvale na račun dobro razvitega sistema notranjega komuniciranja, elektronske oglasne deske, rednega objavljanja novosti na spletnih straneh UE Brežice, elektronske oglasne deske obrazcev in ponudb prodaje kmetijskih zemljišč.
Na podlagi anket, ki so jih opravili med zaposlenimi, ugotavljajo, da jih je 90 odstotkov zadovoljnih s svojim položajem in delovnim mestom. Prav tako so sprejeli delo ob sobotah, ko jih obišče do 50 strank. Ankete o zadovoljstvu strank pa kažejo porast zadovoljstva, saj so v prejšnjem letu prejeli 4,58 točke od petih možnih.