Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Občina Krško ostaja zgleden primer dobre prakse


M. K.
10. 5. 2014, 08.20
Posodobljeno
05. 06. 2014 · 09:56
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

uprava_2067.jpg
A. K., arhiv DL
Direktorica krške občinske uprave Melita Čopar (Foto: A. K., arhiv DL)

##IMAGE-3347654##

»Občina Krško ponovno dokazuje, da je primer ene izmed najboljših praks na področju javne uprave,« je ob zaključku zunanje obnovitvene presoje, ki je ta teden potekala v občinski upravi, dejal vodilni zunanji presojevalec Slovenskega inštituta za kakovost SIQ mag. Tomislav Nemec. Sistem vodenja kakovosti po standardu ISO 9001:2008 na Občini Krško je po njegovih besedah učinkovit, rezultati pa so primerljivi z razvitimi sistemi v gospodarstvu, sporočajo s krške občine.

V okviru obnovitvene zunanje presoje so mag. Tomislav Nemec ter člana Vinko Erjavec in Simon Klinc ocenjevali predvsem procese s področja vodenja uprave, gospodarjenja s premoženjem, področja javnih naročil večjih in manjših vrednosti, kakovost zagotavljanja javnih služb, področje prostorskega planiranja ter vodenje nekaterih projektov. Presoja je pokazala, da je delo občinske uprave ustrezno usmerjeno k rezultatom, k željam in potrebam občanov ter k visoki organizacijski kulturi.

»Poleg vseh projektov, ki jih uspejo uresničevati, in tudi pridobivanja sredstev, kar jim nadpovprečno dobro uspeva, skrbijo tudi za nenehno rast odnosov z občani, iščejo tudi vedno nove komunikacijske poti, saj želijo povečati svojo odzivnost ter se tako še bolj približati občanom,» je poudaril mag. Nemec. Po njegovih besedah se rezultati ustreznega sistema vodenja kakovosti kažejo tako v učinkih v gospodarskem kot v družbenem razvoju občine. »Občina Krško ostaja konkurenčna ne samo v javni upravi, ampak tudi v primerjavi z razvitimi sistemi znotraj gospodarstva,« je dodal.

Direktorica občinske uprave Melita Čopar je ob tem dejala, da je cilj dela občinske uprave biti v službi občanov in občank, kar lahko dosežejo z nenehnim nadgrajevanjem kakovosti. »Cilje o učinkoviti in prijazni javni upravi ter še večjemu zadovoljstvu občanov in zaposlenih bo Občina Krško uresničevala tudi v prihodnje,« je, kot sporočajo s krške občine, dodala Čoparjeva.

direktoricaoucoparjevaociljihdelauprave.mp3

Melita Čopar o ciljih dela krške občinske uprave


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.