V Radenski odločno zanikali govorice o umiku češke Kofole
Radenska ostaja pomemben del češke skupine in njene poslovne prihodnosti, zatrjujejo.

Po nenavadnih in nenadnih govoricah o umiku češke Kofole iz lastništva Radenske so nam v družbi, ki polni in trži priljubljeno istoimensko mineralno vodo, zatrdili ravno nasprotno. Kofola ostaja trdno zavezana lastništvu Radenske. »Nismo v nobenem postopku prodaje, niti se o tem ne pogovarjamo. Radenska je uspešna zgodba in del dolgoročnega načrta rasti podjetja Kofola. Kot družinsko podjetje ne investiramo kratkoročno – vlagamo, gradimo in širimo portfelj,« so poudarili za naš časopis in dodali, da so lani v matični Kofoli svoje namere dokazali s prevzemi novih podjetij – treh pivovarn, vstopili pa so tudi v posel s samopostrežnimi avtomati s pijačami. Radenska tako ostaja pomemben del češke skupine in njene poslovne prihodnosti, so podčrtali v družbi. Do prevzema Radenske s strani češke Kofole je sicer prišlo pred dobrimi desetimi leti, konec leta 2014, ko je velikan pijač srednje in vzhodne Evrope sklenil prodajno pogodbo s Pivovarno Laško. Kofola je odštela 68,8 milijona evrov bruto, družbo iz Boračeve pa je v upravljanje prevzela v prvem četrtletju leta 2015.
Rast v letu 2024
Trenutno so sicer v sklepni fazi revizije, lahko pa potrdijo, da se je lani prodaja v kosih in vrednostno v Sloveniji povečala za skoraj pet odstotkov v primerjavi z letom 2023, z rastjo blagovnih znamk Radenska Classic in Functionall. EBITDA za leto 2024 se je zvišal za okoli 10 odstotkov in znaša slabih 10 milijonov evrov. Število zaposlenih, to se je v zadnjih letih gibalo okoli 250, ostaja stabilno, v nekaterih sektorjih so, kot poudarjajo v družbi iz Boračeve, še povečali število delavcev, kar kaže na njihovo zavezanost k nadaljnjemu razvoju podjetja.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
