Napadi na socialne delavce niso redkost
Obup posameznikov, ki so na robu preživetja, jih pogosto pripravi do tega, da naredijo tudi kaj, česar sicer nikoli ne bi. Zaposleni na centrih za socialno delo so velikokrat tista povezava med nezadovoljnimi državljani in neurejenim, včasih tudi nepravičnim sistemom. A dejstvo je, da tega niso vzpostavili socialni delavci, še več – ti lahko imajo enako mnenje kot uporabniki, a je jeza ljudi pogosto večja od zmožnosti razumevanja hierarhije.

Zato so verbalni napadi in grožnje vsakodnevnica dela zaposlenih na centrih za socialno delo (CSD), v skrajnih primerih so primorani podajati tudi prijave na policijo oziroma še pred prihodom stranke zaprositi za zaščito varnostnikov.
Kot pravi direktor CSD Ptuj Miran Kerin, je strokovno delo v centrih zelo zahtevno. Stranke, ki prihajajo k njim, so v težkem položaju. Prizadete so iz različnih razlogov: materialnih težav, boja za preživetje, neurejenih družinskih odnosov, nerazumevanja, stikov, vzgojne problematike, zasvojenosti ... „Čustva ob tem seveda prevladajo nad razumom. Strokovni delavec pa mora biti usposobljen, da to stisko prepozna in skuša voditi postopek na način, ki bo to upošteval, prisluhniti argumentom stranke in hkrati odpirati še druge dimenzije pogleda na določen problem. Toda vse ima svoje meje. Konfliktov bi bilo lahko še veliko več, če ne bi strokovni delavci ravnali strokovno in pomirjujoče,“ pojasnjuje Kerin.
Zaradi groženj pokličejo tudi policiste
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se