Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Borlski most: Ograja je namenjena pešcem, zato lahko ostane prežrta od rje


Eva Milošič
6. 2. 2017, 22.55
Posodobljeno
10. 07. 2017 · 03:44
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Sredi prejšnjega meseca so zamenjali tisti del ograje borlskega mostu, ki je bil lani novembra poškodovan in prebit v prometni nesreči. Kombinacija stare in nove ograje ni ravno estetska, še bolj pereče je vprašanje varnosti.

1486385797_em-borlski-most-2.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Prek borlskega mostu vodi regionalna cesta Spuhlja–Zavrč, zato je za njegovo vzdrževanje zadolžena Direkcija RS za infrastrukturo (DRSI). Tam so priznali, da je premostitveni objekt zaradi razpokanega vozišča, luščenja pločnikov za pešce, poškodb hidroizolacije in korodirane ograje potreben celostne obnove. Most, ki so ga zgradili leta 1978 in so ga do danes le »vzdrževali«, ne pa tudi obnovili, bodo predvidoma sanirali leta 2019. Obnovo so na DRSI sicer napovedali že za leti 2011 in 2013, vendar je iz različnih razlogov niso realizirali.

So pa prejšnji mesec interventno zamenjali del ograje, v katerega je trčilo vozilo in ga poškodovalo. »Zamenjalo se je 48 tekočih metrov cevne mostne ograje za pešce,« so povedali na DRSI. Učinek je nenavaden: bleščeče nova ograja je v močnem kontrastu s staro in zarjavelo, za nameček pa je še za kakih 15 centimetrov višja od nje. Na DRSI so pojasnili: »V skladu s tehničnimi specifikacijami za ceste je predpisana višina ograj za pešce na premostitvenih objektih 120 centimetrov, zato je taka tudi nameščena. Obstoječa ograja pa je nižja zaradi predpisov, ki so veljali takrat, ko je bila postavljena.«

Barvanje ograje ni smiselno

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.