Ptujska obvoznica: Od predvolilnega trika do prvoaprilske šale
Pred dobrim tednom so na Ptuju oznanili, da so na medresorski delovni skupini (MDS) sprejeli odločitev o najoptimalnešji možni trasi ptujske obvoznice. V nadaljnje postopke (študijo variant) bodo poslali samo eno traso ceste, severno različico S5 optimizirano (opt). Skozi Markovce in Spuhljo bi cesta peljala čez polja, v Budini bi bila v podzemnem tunelu.

Rokohitrska odločitev o bodoči trasi ptujske obvoznice 16 dni pred državnozborskimi volitvami je pri marsikomu vzbudila dvom in vprašanja, ali je trasa sploh možna, bo obveljala, kdaj se bo cesta gradila. Glede na to, da se o regijsko prepotrebni prometnici govori, piše, riše že krepkih 20 let, so se nekateri ob nenadni odločitvi, da so izbrali traso ceste, spraševali, ali gre morebiti za prvoaprilsko šalo. Ne, ni bila prvoaprilska. Bil je petek, 7. april 2022.
Že danes marsikdo ne verjame, da bo ta cesta sploh kdaj zgrajena. Da so dvomi upravičeni, so tehtni dokazi v več kot dve desetletji trajajočih političnih guncanjih. Cesta Ptuj–Ormož je tema vsakega visokega političnega obiska v regiji in debat na občinskih svetih, saj se dotika več občin: Ormoža, Zavrča, Gorišnice, Markovcev, Vidma in Ptuja. Prav zanimivo bo spremljati, kaj se bo v zvezi s cesto dogajalo v prihodnje.
CI izstopila iz delovne skupine
Na Ptuju ustanovljena civilna iniciativa (CI), katere člani so sodelovali v MDS, je že zategnila zavoro. V manj kot tednu dni po sprejetju odločitve za traso S5 opt so pisno sporočili, da MDS nepreklicno zapuščajo.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se