Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Haloze: Videz še ne sledi kakovosti izdelkov


Senka Dreu
17. 9. 2019, 21.19
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Doslej se je v projekt vključilo 98 kmetij, ki obdelujejo 235 hektarjev haloških suhih travišč. Nastavljeni so temelji za izgradnjo kolektivne blagovne znamke izdelkov iz suhih travišč Haloze, še letos naj bi bila tudi ustanovna skupščina konzorcija za verige mesa, mleka in sadja.

1568640037_sd_-izdelki.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

V okviru projekta Life to Grasslands oziroma Življenje traviščem je na turistični kmetiji Pungračič v Drenovcu v občini Zavrč potekala tretja delavnica z naslovom Akcijski načrt mreženja in trženja ponudbe izdelkov iz suhih travišč iz Haloz, na kateri so pregledali rezultate izvedenih testnih ocenjevanj izdelkov s haloških bregov oziroma suhih travišč.

Ocenjuje se tudi izvor sestavin in embalaža

»Najprej je treba povedati, da se ocenjevanje znotraj projekta Life to Grasslands razlikuje od ocenjevanja na ptujskih Dobrotah slovenskih kmetij, kjer se oceni samo kakovost izdelka oziroma se poda senzorična ocena strokovnjakov. Končne ocene izdelkov iz suhih travišč, gre za mlečne in suhomesnate izdelke, izdelke iz sadja travniških sadovnjakov, med, zeliščne čaje …, ki je potekalo spomladi, pa so namreč sestavljene iz treh delov oziroma podocen. Poleg senzorične ocene (izjema so rokodelski izdelki), s katero se ocenjuje kakovost izdelka, je tu še ocena izvora osnovnih sestavin/surovin ter embalaže oziroma ocena celostne podobe izdelka,« je pojasnila Monika Podgorelec, naravovarstvena svetovalka mariborske enote Zavoda RS za varstvo narave.

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.