Nove ideje za živila po meri potrošnikov
Na Biotehniški fakulteti v Ljubljani smo ta mesec zaključili s projektom EIT Food HUB (Evropskega inštituta za inovacije in tehnologijo) z izvedbo delavnic angažiranja in vključevanja potrošnikov. Letos poteka že četrto leto zapored. Namen brezplačnih delavnic je združiti mnenja potrošnikov in ustvariti dialog z živilskim podjetjem ter strokovnjaki z Biotehniške fakultete. Cilj je ustvariti inovativne, še neobstoječe kombinacije lastnosti, značilnosti in koristi novih živil.

V letošnjem letu se je delavnicam pridružilo podjetje Perutnina Ptuj, s predstavnikoma Florijanom Cajzkom, vodjo razvojnega oddelka, in Gregorjem Sokom, tehnologom. Cilj delavnic, ki vsako leto potekajo tudi v drugih evropskih državah, je poleg ustvarjanja novih idej za živila tudi osveščanje podjetij o specifičnih potrebah potrošnikov, izmenjava zamisli, pogledov in preferenc potrošnikov ter vzpostavitev dialoga med podjetji in potrošniki. Delavnice na ta način živilska podjetja spodbujajo, da sodelujejo s potrošniki, poslušajo njihovo mnenje, na ta način spoznajo njihove potrebe in želje in nato na trgu predstavijo živilske izdelke, prilagojene določeni ciljni skupini.
Mladi stavijo na okus in ceno, manj na embalažo
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se