Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Previsoki standardi onemogočajo gradnjo


dolenjski-list
M. Leskovšek-Svete
11. 3. 2011, 19.00
Posodobljeno
09. 04. 2011 · 12:45
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

vlavic_mls.jpg
Minister za promet Patrick Vlačič

##IMAGE-3476568##

Minister za promet Patrick Vlačič je po več preloženih obiskih včeraj le prišel v Kočevje. Z županom Vladimirjem Prebiličem sta se pogovarjala o 3. a razvojni osi, železniški progi Ljubljana – Kočevje, dveh krožiščih v Kočevju in predlogih za prekategorizacijo cest, po končanem pogovoru pa se je Vlačič srečal še s člani SD Kočevje.

»Železniška povezava bo verjetno prej kot vsi avtocestni elementi, ki jih 3. a razvojna os potrebuje,« je povedal minister in dodal, da bodo progo letos dokončali do Ortneka, skušali pa bodo tudi zagotoviti denar za njeno dokončanje do Kočevja. Na 3. a razvojni osi bodo letos naredili tretji pas na klancu v Pijavi Gorici, nadaljevali bodo tudi z deli na obvoznicah, za obvoznico Škofljica, za katero so se pred nedavnim z župani 12 občin, ki so vezane na cesto Ljubljana-Kočevje-Petrina dogovorili, da bo država pripravila državni prostorski načrt do septembra prihodnje leto, pa je dejal, da sama umestitev ne bo dovolj. Trenutni predpisi so namreč takšni, da bi bila obvoznica po Barju, ki je za župane občin vzdolž 3.a razvojne osi edina sprejemljiva varianta, izjemno draga. Izgradnja okoli 8 kilometrov obvoznice bi namreč stala 120 milijonov evrov, kar pa je, kot je dejal Vlačič, občutno preveč. Za primerjavo je povedal, da je en kilometer avtoceste v Sloveniji stal 11 milijonov evrov, tu pa bi za navadno cesto stal okoli 20 milijonov.

Kot je poudaril, cesta sama po sebi ni draga, dragi so habitati, ukrepi arheološke narave in ukrepi, ki jih zahteva kmetijstvo. »Standarde pri cestogradnji smo dvignili nad nivoje, ki si jih naša družba lahko privošči. Zato bo treba, da bo lahko ta projekt uspešen, spremeniti tudi določene predpise,« je dejal. Da je to nujno, pa je z dejstvom, da nameravajo prometnemu ministrstvu ob letošnjem rebalansu državnega proračuna odvzeti 60 milijonov evrov, podkrepil tudi na srečanju s strankarskimi kolegi, s katerimi se je kot podpredsednik SD  v prostorih Podjetniškega inkubatorja Kočevje pogovarjal o aktualnih dogodkih v državi.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.