
Novice / stran 463


Od Louvra do ugledne nemške steklarne
Podjetje Pinocchio iz Celja, ki je bolj znano po svoji blagovni znamki Kaleido, je lansko koronsko leto dobro izkoristilo. Tržno nišo je našlo v izdelovanju antiepidemičnih setov, vendar ne takšnih vsakdanjih, ki smo jih srečevali na vsakem koraku. Odločilo se je namreč, da bo tudi pri tovrstnih izdelkih ostalo zvesto svojim načelom, to je kreativnosti in varovanju narave. Nastala je ponudba z več kot sedemdesetimi izdelki. Nekateri so tudi v pariškem muzeju Louvre, s katerim celjski kreativci s svojimi inovativnimi rešitvami pri oblikovanju embalaže iz okolju prijaznih materialov sodelujejo že nekaj časa. Lani je Pinocchio prihodke od prodaje povečal za 40 odstotkov, letošnji rezultati bodo po napovedih direktorja in lastnika Boža Bašiča najboljši v zgodovini podjetja.

Kombinirano vozilo zletelo na drugo stran avtoceste in po brežini navzdol



Kučan: “V zgrešenem procesu privatizacije smo osiromašili materialne temelje naše suverenosti”
Prvi predsednik Republike Slovenije Milan Kučan je za hrvaški časnik Večernji list spregovoril o dogajanju na Balkanu, prihodnosti Evropske unije in medsosedskih odnosih s Hrvaško.

Rokodelska razstava PZDU Dolenjske in Bele krajine


Pestra paleta dejavnosti za mlade na OZ RKS Novo mesto


Kostanjevica o zaščiti pred poplavami - Bo 6,7 milijona evrov šlo drugam?




VIDEO: ''Kdo je kriv?'' Topličani med zmagovalci natečaja Keep it Cool

Sekirca v med: Igralec je tudi zelo priljubljen zobozdravnik
Niko Zagode je prepričljiv kot župnik v nadaljevanki Sekirca v med. Marsikdo pa morda ne ve, da rojeni Brežičan po poklicu sploh ni igralec, temveč zobozdravnik, in to zelo priljubljen.

Komemoracija na kostanjeviškem pokopališču - spoštovanje do vseh padlih

VIDEO: Poklon spominu na začetek izgona prebivalcev Posavja in Obsotelja 1941–1945

FOTO: Pišeški Unescov tabor Premikamo meje s sadeži duha

Trenutno
8 °C
Deževno
nedelja, 16. 3
Deževno
ponedeljek, 17. 3
Deževno
torek, 18. 3
Jasno
7-dnevni obeti