Dolenjski list
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Novice / stran 463

1635237084_basic_bozo_013.jpg

Od Louvra do ugledne nemške steklarne

  Podjetje Pinocchio iz Celja, ki je bolj znano po svoji blagovni znamki Kaleido, je lansko koronsko leto dobro izkoristilo. Tržno nišo je našlo v izdelovanju antiepidemičnih setov, vendar ne takšnih vsakdanjih, ki smo jih srečevali na vsakem koraku. Odločilo se je namreč, da bo tudi pri tovrstnih izdelkih ostalo zvesto svojim načelom, to je kreativnosti in varovanju narave. Nastala je ponudba z več kot sedemdesetimi izdelki. Nekateri so tudi v pariškem muzeju Louvre, s katerim celjski kreativci s svojimi inovativnimi rešitvami pri oblikovanju embalaže iz okolju prijaznih materialov sodelujejo že nekaj časa. Lani je Pinocchio prihodke od prodaje povečal za 40 odstotkov, letošnji rezultati bodo po napovedih direktorja in lastnika Boža Bašiča najboljši v zgodovini podjetja.  

Janja Intihar
26. 10. 2021, 08.40

© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.