Naj podjetniška ideja 2015 je prenosni kokošnjak



Z namenom spodbujanja in razvoja podjetništva ter nastanka star up podjetij je občina Kočevje letos že tretje leto zapored objavila razpis za najboljšo podjetniško idejo. Letos je to postal prenosni – mobilni kokošnjak, ki so ga izdelali dijaki 2. letnika programa mizar na Gimnaziji in srednji šoli Kočevje Saud Begić, Žiga Kos, Domen Kljun, Blaž Letnar in Matjaž Papež s pomočjo učiteljice podjetništva Nataše Tekavec in učitelja praktičnega pouka Draga Brinška.
Letos je na razpis prispelo 9 predlogov, a je komisija, ki ji je predsedoval Igor Mihelič, zaradi nepopolne prijave ocenjevala le 8 predlogov. Kot je povedal Mihelič, so bili vsi predlogi kakovostni. Vsi so tudi presegli mejo 30 točk in si tako prislužili tudi denarne nagrade, ki znašajo: za prvo mesto 900, za drugo 600 in za tretje mesto 300 evrov bruto ter 100 evrov bruto za prijavitelje, ki niso uvrščeni med prejemnike glavnih nagrad, a s svojo podjetniško idejo dosežejo 30 in več od sicer skupno 55 točk.
Drugo mesto je osvojilo Parketarstvo Levec Peter Levec, s.p. iz Želenj pri Kočevju z lesenim visečim svetilom, tretje mesto pa Kočevske žavbe, ki jih je izdelala Tina Sevenšek iz gabezove korenine. »Tolažilne nagrade« pa so prejeli: Nataša Patafta za podjetniško idejo Leseni zbiralnik za smeti Smetko, Zavod za ohranitev kulturne dediščine Nesseltal Koprivnik za Jamski kis, Društvo mladih podjetnikov Startup Kočevje za podjetniško idejo Spletna trgovina s kočevskimi izdelki, Žiga Pogorelec za idejo o lesenih modnih dodatkih in Alen Potočnik za družabno namizno igro Kočevarske vasi.