Tovornjaki skoraj povozili dva šolarja


V sklopu izgradnje manjkajočih odsekov avtoceste mimo Trebnjega so se začela dela tudi na odseku Ponikve- Hrastje, kar pa je prometno obremenilo vas Grm. “Večina prometa gre zdaj skozi našo vas, ker bo na koncu krožišče za priključek na avtocesto,” je pojasnila Nevenka Gabrijel, ki je pred tedni o tej problematiki želela spregovoriti na izredni seji občinskega sveta, pa ni dobila priložnosti za to.
Nekaj časa so vaščani še mirno spremljali dogajanje, ko pa sta tovornjaka, ki sta se srečevala, skorajda povozila dva šolarja, so sklicali zbor krajanov. Eden od izvajalcev (Kraški zidar) je takoj pristal na to, da bodo plačevali prevoze otrok do hiš, to je pa tudi vse, kar se je spremenilo.

“Grm je majhna vasica, ki ima trimetrsko cestišče, to ni primerno za take tovornjake, kot zdaj vozijo tam,” pove Gabrijelova in doda, da vaščani zahtevajo širšo cesto, pa tudi pločnik skozi vas, saj se človek nima kam umakniti, ko pride tovornjak, o čemer so se pogovarjali tudi na občini.
Danijel Metelko, ki živi v neposredni bližini gradbišča, pa se nelagodno počuti, ko vidi, da na gradbišče pogosto prihajajo varnostne službe in policija.
“Vemo, da se nekaj dogaja, da kradejo gorivo in razne gradbene stroje, strah me je, da se ne bodo spravili še na naše imetje,” pove Metelko, ki je skeptičen, če bodo po zaključku del cesto skozi vas res sanirali oz. modernizirali.
V sklopu prometne problematike skozi Grm se ponovno odpira razprava o tem, ali bodo na vzhodnem priključku gradili kolesarsko stezo, pločnik ter javno razsvetljavo in kdo bo to plačal.
Župan Alojzij Kastelic je občinskemu svetu že poleti hotel predstaviti sporazum med občino in Darsom, po katerem naj bi občina plačala 193.000 evrov za to infrastrukturo, čemur je večina svetnikov nasprotovala.
Mag. Janez Slak je prepričan, da je občini v fazi sprejemanja vladne uredbe, takrat je bil on direktor občinske uprave, uspelo izpogajati, da te stroške plača Dars.
“Vlada je, izhajajoč iz stališč do pripomb, sprejela Uredbo o lokacijskem načrtu, v katerim je določila, da se na vzhodnem priključku zgradi deviacijo 1-1, v kateri so tudi kolesarske poti in pločniki, ni pa povzela pripombe Ministrstva za okolje in prostor, da to sofinancira Občina Trebnje, kot je to na primer naredila za Občino Mirna Peč,” meni Slak.
Branka Videtič z Darsa pa je sporočila, da v uredbi res ni navedeno, kdo financira to infrastrukturo, “je pa iz priloge 2 - Stališča do pripomb in predlogov z javne razgrnitve predloga državnega lokacijskega načrta jasno razvidno, da se je na osnovi pisne pripombe Občine Trebnje in KS Dolenja Nemška vas izvedlo dopolnitev deviacije 1-1 s hodniki za pešce. Financiranje hodnikov za pešce in kolesarskih stez pa ni obveznost DARS-a, ampak občine Trebnje.”
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se