© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Zdravstveni dom Radeče prejel nagrado za dobro in učinkovito ravnanje z ljudmi


lokalno
Doroteja Jazbec foto: arhiv PlanetGV
23. 11. 2019, 09.30
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

_zzzzradece__1_.jpg
Arhiv Lokalno.si
_zzzzradece (1)
_zzzzradece__7_.jpg
Arhiv Lokalno.si

V Kristalni palači v Ljubljani je potekala 17. HR&M konferenca, na kateri je kot finalist HRM projekta leta sodeloval tudi Zdravstveni dom Radeče, ki je v svoji kategoriji osvojil zmagovalno nagrado za dobro in učinkovito ravnanje z ljudmi pri njihovem delu.

Na sklepnem dogodku konference so bili razglašeni zmagovalci v kategoriji Mala in srednje velika podjetja in v kategoriji Javni in neprofitni sektor.

Zdravstveni dom Radeče se je na prizorišču predstavil s kratkim filmom, ki je vseboval opis projekta Vodja kot CHO (od preoblikovanja dela do srečnosti na delovnem mestu), skozi izjave zaposlenih v radeškem zdravstvenem domu pa prikazal tako učinke projekta kot tudi družbeno odgovornost, ki je skozi vse bolj pozitivno sprejemanje radeškega zdravstvenega doma in aktivnosti, v katerih le-ta sodeluje, v kraju širše zaznavna.

Direktorja ZD Radeče, Francija Čeča, sta na razglasitev spremljala sodelavka Anja Baš in radeški župan Tomaž Režun, ki je s kratkim nagovorom navzočim na konferenci orisal močno zaznavno razliko v principu vodenja zavoda in v splošnem vzdušju, ko beseda ali misel nanese na sistem zdravstva v Radečah.

Še nekaj let so se namreč Radeče soočale z veliko krizo krajevnega zdravstvenega sistema; med občani je neko obdobje vladal tih strah, da se bo zdravstveni dom kot institucija preprosto sesul. A vse se da, če se hoče in če obstaja prava vizija.

Z novim direktorjem so se že v letu dni pokazale občutne izboljšave: pacienti so kot uporabniki zadovoljni, zdravstveno osebje pa dela z večjim veseljem in opazno motivacijo.

Prav za to področje je Franci Čeč kot direktor Zdravstvenega doma Radeče tudi prejel nagrado. Uspešno je namreč preoblikoval vlogo vodje iz pretežno pravno-administrativne v bolj razvojno usmerjeno, kar se kaže v tem, da zaposleni doživljajo občutke srečnosti na delovnem mestu, zadane naloge pa opravljajo z zadovoljstvom, kar posredno vodi do boljšega poslovanja zavoda.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.