»Kljub temu, da nekateri nimajo najbolj pozitivnega mnenja ali izkušnje z zavarovalnicami, ne pozabimo, da te obstajajo z namenom, da ljudem in podjetjem pomagajo obvladovati finančna tveganja in preprečujejo, da bi posamezniki morali sami nositi celotno breme nenadnih velikih finančnih stroškov,« tako osnovni namen zavarovalnice opisuje Tjaša Prebil, samostojna svetovalka v sektorju prodaje zavarovanj in operativnega marketinga pri Modri zavarovalnici.
Nalog je mnogo, vodilo pa ostaja zadovoljstvo strank
Delo v zavarovalništvu vsak dan prinese nekaj novega, opisuje sogovornica. Naloge in odgovornosti so naravnane predvsem na širjenje ozaveščenosti o pomenu sklenitve ustreznih zavarovanj in s tem pridobivanje novih zavarovancev. Pomemben je tudi razvoj digitalnih storitev, ki pripomorejo k višjemu zadovoljstvu strank – zanje je namreč bistveno, da informacije, ki jih potrebujejo, lahko prejmejo hipno preko pametne naprave. Sama trdi, da je pri njenem delu najpomembnejše, da v celoti pozna produkte, ki jih trži. Poleg terenskega dela, kjer se ukvarja predvsem z ozaveščanjem o pomenu dodatnega pokojninskega zavarovanja, sodeluje še z različnimi ustanovami javnega sektorja, kot so sindikati in ministrstva. Pripravlja tudi marketinške kampanje in ureja spletno stran, kjer skrbi za nove vsebine in analitiko ter v sodelovanju z zunanjo agencijo še za optimizacijo iskalnikov (SEO) in trženje v iskalnikih (SEM). Sodeluje tudi pri pripravi oglasov, brošur in različnih pripomočkov za boljše razumevanje produktov.
Grajenje zaupanja je pot do uspeha
V zavarovalniškem poklicu sta izjemno pomembna tudi komunikacija in vzpostavljanje odnosov s strankami. »Uspešno komuniciranje pomeni, da razumemo potrebe in pričakovanja strank in se temu primerno odzovemo. Na ta način s strankami gradimo zaupanje, kar dolgoročno prispeva k večji lojalnosti in uspehu,« opisuje sogovornica. Zavarovalništvo se ji zdi zanimiva karierna izbira za mlade predvsem zato, ker ponuja širok spekter različnih področij in poklicev: zavarovalnice zaposlujejo matematike, računalničarje, programerje, svetovalce, tržnike, računovodje, ekonomiste, pravnike in številne druge profile. Ob vprašanju, kaj bi svetovala nekomu, ki šele razmišlja o vstopu v svet zavarovalništva, je dejala, da naj se najprej vpraša, ali ga zavarovalni produkti zares zanimajo. Sama namreč meni, da je nenehno učenje del vsakega poklica, to pa velja tudi za zavarovalništvo. »Za napredovanje pa veste, kaj pravijo – bodi ob pravem času na pravem mestu,« še dodaja.
Zavarovalna in finančna pismenost: projekt LIT
Finančna in zavarovalna pismenost predstavlja osnovo za uspešen karierni razvoj in osebno rast. Zato je pomembno, da se tudi mladi seznanijo s svetom financ in zavarovalništva, kar pa vključuje tudi možne zaposlitve v teh panogah. Slovensko zavarovalno združenje ravno s tem namenom izvaja projekt LIT (Lajf = igra tveganja). V sklopu tega projekta so mladim na voljo dodatne brezplačne izobraževalne vsebine ter karierne priložnosti v zavarovalništvu na Instagramu@lajfjeigratveganja, Facebook strani, TikToku in spletni strani. Ekskluzivne priložnosti za delo, izobraževalne dogodke, zabavne in poučne vsebine pa so vsak mesec tudi zbrane v LIT novičniku (prijava na LIT novičnik).