Pogosto se zgodi, da kakšna stvar v kratkem času obnori svetovne trge (najbolj dojemljivi so seveda otroci in mladostniki) in vsi si želijo tega izdelka, a čez čas se norija tudi poleže. Takšna zgodba je bila lanskoletna evforija glede energijske pijače Prime, ki je zajela domala celoten svet, vključno s Slovenijo. Mnogi starši so vihali nosove in se čudili visoki ceni (napitek je v trgovinah Mercator stal kar 6 evrov), a so v glavnem na koncu popustili in svojim otrokom kupili to pijačo, "ki jo res moraš poskusiti, saj jo pijejo vsi", so prepričevali otroci starše.
Bolj ozaveščeni starši so seveda pregledali tudi kaj dejansko vsebuje pijača, da je tako žafransko draga in na koncu ugotovili, da ni nič kaj posebej drugačna od drugih energijskih pijač, ki so na policah, le da vsebuje nekam veliko kofeina in sladkorja, kar ni najbolj primerno za otroke. To je bil eden, a ne edini razlog, da se je sam pomp okrog pijače malce polegel. Kot so novinarjem Večera, ki so naredili temeljito raziskavo o tem napitku in razlogih upada zanimanja zanj, povedali pri Mercatorju, je šlo preprosto za tržno zanimiv artikel, katerega je proizvajalec intenzivno oglaševal, predvsem preko družbenih omrežij, zato so lahko izdelek tudi prodajali po takšni ceni. Kot so še povedali pri Mercatorju za Večer, so medijske objave o visoki vsebnosti kofeina v pijači, prodajo praktično ustavile.
Artikel se ni več prodajal, proizvajalec je prenehal z agresivno propagandno, a zaloge so ostale. Prodajalcem ni preostalo drugega, kot da se nekako znebijo izdelka, pa četudi verjetno z izgubo. Tako so vse trgovine v želji, da se pijače znebijo občutno znižale cene. V Mercatorju je tako danes moč kupiti energijsko pijačo Prime, ki je v odprodaji, za komaj 30 centov, kar pomeni, da je izdelek sedaj cenejši kar za 95 odstotkov. Tudi v drugih večjih trgovinah v Sloveniji je Prime občutno znižan, v Tušu, kjer so za Večer povedali "V zadnjem času je povpraševanje po tem izdelku nekoliko upadlo. Kot pri vseh ostalih izdelkih v naši ponudbi se bomo tudi v tem primeru s količinami prilagajali povpraševanju na trgu," denimo stane nekaj manj kot evro, v Sparu pa ga dobite za dober evro in je del njihove redne ponudbe.
Zanimivo pa je, da prodaja Prima sedaj, ko je njegova cena realna oziroma primerljiva z drugimi energijskimi pijači na trgu, trgovci ne opažajo, da bi bila prodaja višja, kot je bila prej. Očitno je res šlo samo za trendovski izdelek kratke sape, ki so ga na koncu uničila še mnenja strokovnjakov, ki so svarili, da takšne vsebnosti kofeina vsekakor niso dobre za otroke, kateri so bili glavni konzumenti te pijače.