Arhitekturni ponos Hrvaške je načrtoval slovenski inženir Marjam Pipenbaher, zgradilo pa ga je kitajsko podjetje CRBC. Gradnja se je začela 30. julija 2018 in je trajala skoraj natanko štiri leta, odprli so ga 26. julija 2022. Most je dolg 2440 metrov in širok 60 metrov. Med gradnjo so izvajalci imeli velike težave z močnim vetrom, izziv je bila tudi mehka podlaga.
Strokovnjaki: Razpoke niso nevarne
Kot piše portal 24sata, so dve leti od odprtja na stebrih mostu, ki podpirajo jeklenice, opazili površinske razpoke. Strokovnjaki so jih že analizirali in zagotavljajo, da ne gre za kakršnekoli težave, ki bi ogrozile varnost mostu, saj so take razpoke normalen pojav na betonskih površinah, povzročajo jih spremembe temperature in obremenitev. A vseeno so razpoke na objektu, ki je še pred začetkom gradnje vzbujal veliko zanimanje hrvaške javnosti in gre za enega najpomembnejših infrastrukturnih projektov, razlog za zaskrbljenost in nelagodje pri južnih sosedih, kot pišejo Hrvati.