Vlada Roberta Goloba ima danes na mizi predlog novele zakona o pravilih cestnega prometa, ki med drugim predvideva strožjo obravnavo voznikov, ki ne vzpostavijo reševalnega pasu ali vozijo po vzpostavljenem reševalnem pasu in s tem voznikom intervencijskih vozil preprečujejo izvedbo nujnih nalog za reševanje življenj. Zahteva tudi strožjo obravnavo voznikov, ki ne upoštevajo pomena posebnih svetlobnih in zvočnih znakov, nameščenih na vozilih s prednostjo, za spremstvo in v spremstvu, ter se priključijo tem vozilom ali jih prehitijo. Za obe navedeni kršitvi predlog novele zakona predvideva višjo globo, in sicer v višini 500 evrov, in stransko sankcijo treh kazenskih točk.
![top-employer, 2025, zaposlitev, sluzba, delo, jysk, jysk-slovenija, certifikat](http://cdn.kme.si/public/images-cache/150x150/2025/02/07/4f18b449e2cd5ba51c3ffccbb2dfeaec/67a605873f659/4f18b449e2cd5ba51c3ffccbb2dfeaec.jpeg)
Gospodarstvo
Veliko priznanje – JYSK Slovenija je tudi letos prejel priznanje Top employer 2025
Za voznike, ki ne vzpostavijo reševalnega pasu ali vozijo po vzpostavljenem reševalnem pasu, je sedaj predvidena globa v višini 200 evrov, za priključitev vozilu s prednostjo, vozilu za spremstvo ali vozilu v spremstvu ali za prehitevanje teh vozil pa globa v višini 300 evrov.
Ministrstvo za infrastrukturo v obrazložitvi pojasnjuje, da spremembe predlagajo, ker je tovrstnih kršitev vse več. Osnutek novele zakona po njihovih navedbah zasleduje temeljne cilje prometnovarnostne politike v Sloveniji, to je večja varnost vseh udeležencev v cestnem prometu, ter zmanjšanje števila prometnih nesreč s smrtnim izidom in prometnih nesreč, v katerih so osebe poškodovane.