Nesreča se je zgodila malo pred 18. uro pri Krški vasi iz smeri Obrežja proti Ljubljani. Tam je voznik tovornega vozila med vožnjo po avtocesti trčil v voznika, ki se nahajal ob vozilu. Kot so pojasnili na PU Novo mesto, je 36-letni srbski voznik avtomobila znamke Audi A6 ustavil na odstavnem pasu in prižgal varnostne utripalke. Ko je pozneje vstopal v vozilo, je za njim pripeljal 64-letni voznik tovornjaka s priklopnikom slovenskih registrskih oznak. Zaradi vožnje preblizu desnemu robu voznega pasu je trčil v 36-letnika, ki se je nahajal ob odprtih vratih avtomobila. Slednji je hudo poškodovan obležal pred vozilom. Na kraju so ga oskrbeli reševalci in ga nato odpeljali v bolnišnico, iz katere so sporočili, da je njegovo življenje zaradi hudih poškodb ogroženo.
Policisti vse okoliščine nesreče še preiskujejo, o njej pa sta bili obveščeni preiskovalna sodnica in okrožna državna tožilka. Zoper 64-letnega voznika tovornjaka bodo podali kazensko ovadbo zaradi kaznivega dejanja povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti.
Le nekaj dni pred tem podobno
Novomeški policisti so ob tem poudarili, da so nesrečo s podobnimi okoliščinami na dolenjski avtocesti zabeležili že 19. julija. Takrat je 64-letni voznik BMW-ja avstrijskih registrskih oznak, sicer državljan Bosne in Hercegovine, zaradi okvare ustavil na pasu za počasna vozila. Prižgal je varnostne utripalke, pri čemer je oviro na cesti označil tudi z varnostnim trikotnikom. Voznik BMW-ja se je nahajal pred vozilom, ko je je v isti smeri pripeljal 38-letni voznik tovornega vozila s priklopnikom, opremljenega z bosanskimi registrskimi oznakami. Policisti so ugotovili, da je brez zaviranja trčil v zadnji del avtomobila in ga ob varnostni ograji več metrov potiskal pred seboj. Pri tem je 64-letnika odbilo čez ograjo, kjer je obležal hudo poškodovan.
Čim prej za varnostno ograjo
Policisti opozarjajo, da je treba v primeru prometne nesreče na avtocesti kraj označiti oziroma zavarovati, pri tem pa ravnati izjemno previdno. »Prižgemo varnostne utripalke in postavimo varnostni trikotnik. Voznik in potniki naj si nadenejo odsevne brezrokavnike, ves čas naj bodo pozorni na lastno varnost in se čimprej umaknejo za varnostno ograjo. O nesreči naj takoj obvestijo policiste na interventno številko 113 in počakajo na prihod interventnih služb.«
Izpostavili so še, da se zaradi čedalje gostejšega prometa na avtocestah in hitrih cestah povečujejo možnosti za nastanek prometnih nesreč. Posledice so lahko še hujše, če intervencijska vozila ne morejo dostopati do lokacij nesreče. Pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti je ključnega pomena, saj lahko reši življenje. »S pravilno razvrstitvijo vozil omogočimo reševalnim vozilom hitrejši dostop do ponesrečencev in s tem povečamo možnost njihovega preživetja tudi do 40 odstotkov,« so navedli.
Upoštevati je treba pravilo o razvrščanju vozil:
Vedno, ko pride do ustavljanja ali zastoja prometa na avtocesti in hitri cesti z dvema li več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer, morajo vozniki med kolonama vozil takoj vzpostaviti reševalni pas, ki je dovolj širok za vožnjo intervencijskih vozil. Vozila, ki se ustavljajo ali stojijo na preostalih prometnih pasovih, pa se morajo razvrstiti čim bolj desno, tudi čez robno črto smernega vozišča, kar vključuje tudi odstavni pas.