Prvi vtisi so zelo pozitivni, malce je ponagajala tehnika, imeli so tudi nesrečo, ne po svoji krivdi, če ne, bi bil rezultat za prvič lahko še precej boljši.
Ekipa Apex MP Racing je na dirki serije Hankook 24H nastopila s svojim dirkalnikom KTM X-BOW v razredu GT4. Ob Ambrožu, članu velenjskega kluba V Racing, so dirkali še Petar Matić, Miloš Pavlić in Alessio Ruffini. Dirkalnik je bil v celoti pripravljen pri nas, na dirki pa so bili del garaže ekipe Razoon - more than racing, ki je prav tako dirkala s KTM X-BOW, a v nižji kategoriji GTX in zasedla skupno 28. mesto. Miha Ambrož je bil ta vikend tako prvi slovenski dirkač na 24-urni dirki po nastopu Matjaža Tomljeta v Le Mansu 1994.
V 24 urah je na 25. izvedbi te dirke ekipa Apex MP Racing odpeljala 592 krogov na katalonskem dirkališču in za skupnim zmagovalcem, ameriško ekipo Herberth Motorsport, zaostala za 146 krogov, v boksih pa so se ustavili 30-krat. Najboljši doseženi čas kroga je bil 1:51.393. Razred GT4, ki je bil na dirki tretji najmočnejši, je imel 7 predstavnikov, a rezultat je takšen kot je zaradi višje sile, saj so bili fantje po polovici dirke ob polnoči na nedeljo še trdno na prvem mestu v razredu GT4.
Po 15 urah dirke je začel nagajati turbo polnilnik, zaradi česar je moral avto vsakih 20 krogov v bokse na dolivanje olja, potem pa je turbo dokončno omagal v nedeljo zgodaj zjutraj, menjava pa je vzela eno uro. Za nameček je uro in pol pred koncem v njihovega KTM-a v predzadnjem ovinku priletel še dirkalnik višjega razreda iz pokala 992 in je avto končal na pesku, od koder so ga morali izvleči z dvigalom, dirko pa so lahko potem nadaljevali šele, ko so avto pripeljali nazaj v bokse, kar je spet vzelo dodatni čas, ob tem pa so morali zamenjati še hladilnik in bok dirkalnika. Ekipa Apex MP Racing je na petkovih kvalifikacijah zasedla 30. mesto.
»Trenutno še zbiram vse občutke in komaj čakam vroč tuš in par ur spanca, vendar sem več kot zadovoljen s celotno dirko. Atmosfera je bila fantastična skozi cel dirkaški vikend, tako na v naši ekipi kot tudi skozi celotni dogodek. Kljub vsemu stresu in naporu sem zares užival. Najljubši trenutek na dirki težko opredelim, imel sem nekaj dobrih dvobojev in prehitevanj skozi tretji ovinek, najtežji pa je bil vsekakor moj drugi nočni izhod,« je povedal Miha.
»Po dolgih urah brez spanca, ko je za tabo že dosti fizičnega napora, ne vidiš nič in voziš 'na avtopilotu', v ogledalu vidiš samo luči, ampak ne veš kdo je zadaj in kako daleč za tabo so, sploh hitrejši razredi. Občutek sem imel, kot da tečem po avtocesti med prometom, s prevezo na očeh, ki prepušča mogoče 20 %. Izgubiš tudi občutek za čas, fokusiraš se samo na posamezno točko, kaj moraš narediti, sekundo za sekundo in samo čakaš, da po radio zvezi končno pokličejo 'box, box, box'.«
Ambrož je pohvalil tudi ekipo, s katero so sodelovali.
»Te 24-urne dirke res povežejo dirkače in ekipo in prepričan sem, da tako dobre ekipe kot smo jo imeli mi pri Razoon more than racing, ni imel nihče. Inženir Roberts, ki je bil z nami na radijski zvezi vseh 24 ur, vsi mehaniki, ki so ekstremno hitro opravili vse menjave gum in popravila avta, so opravili vrhunsko delo, da smo po 24 urah lahko zapeljali čez ciljno črto.«
V ekipi so se menjavali štirje vozniki, Miha Ambrož pa je svoj del ocenil tako.
»S svojo vožnjo sem bil skozi celoten vikend zelo zadovoljen, opravil sem svoje naloge tako kot sem pričakoval in si zastavil, pa tudi tako, kot je ekipa pričakovala od mene. Ker je sovoznik Miloš Pavlovič v petek na treningu postavil več kot 2 sekundi hitrejši čas kroga kot vsi ostali konkurenti v našem razredu, so nam pred dirko spremenili BOP (Balance of Performance, razmerje moči) in nas omejili s hitrostjo pretoka goriva med postanki ter maksimalnimi vrtljaji motorja, tako da na dolgih ravninah nismo bili več konkurenčni in tako nam je ostal samo drugi sektor proge, kjer je bilo treba prehiteti počasnejši avto in pridobiti okoli 0,8 sekunde pred ciljno ravnino, da nas na koncu ravnine niso spet prehiteli.«
In kaj sledi po prvi dokončani dirki?
»Najprej se bom dobro naspal in vrnil iz Barcelone, potem pa sledi doma oddih z mojim sinom in partnerko, ki me žal nista mogla spremljati na dirko. Kmalu bom naredil plane za naprej, vsekakor pa je to šele začetek vztrajnostnega dirkanja zame. Se pa zavedam, da je tako kot pri vseh stvareh, ta prva dirka, čeprav v nižji kategoriji, prinesla največ navdušenja, emocij in zadovoljstva, ki ga bodo vse naslednje težko ponovile. Saj tam bom že vedel vsaj v osnovi kaj pričakovati in kako zadeve potekajo, zato bom poskusil podoživljati občutke s prve dirke in v njih uživati čim dlje.«