Naravoslovni dan v vrtcu

V torek, 12. maja, je v metliškem vrtcu potekal naravoslovni dan za otroke. Dijaki obeh oddelkov četrtega letnika SŠ Metlika smo obiskali vrtec. Tam nam je vzgojiteljica dala navodila, kako bo potekal dan. Šli smo po posameznih postajah z naravoslovnimi nalogami. Teme nalog so bile zvok, svetloba, čutila, elektrika… Ko smo dobili vsa navodila, je vsak dobil dva otroka iz najstarejših skupin in se z njima odpravili na vsako postajo.
Na postaji smo se pogovorili o predmetih; kakšni so, kakšne barve so, kakšno nalogo predmet opravlja, itd. Otroci so radi sodelovali. Mala nadebudneža, ki sem ju dobila, sem vprašala tako, da sta povedala svoje mnenje, občutke, da sta razmišljala večinoma sama in da nista odgovarjala le z odgovori da ali ne. Ko smo obdelali vse naloge, sta povedala, da je bilo zelo zanimivo. Tudi meni je bilo všeč in menim, da bi se to moralo dogajati večkrat. Postaje so bile zelo zanimive. Prav zato se je otrok z zanimanjem poglobil v določeno temo, ob enem pa se je naučil marsikaj novega. Otroci so me zelo presenetili, saj nisem pričakovala toliko znanja.

Po dveh dneh smo zopet obiskali vrtec, kjer smo se z enakimi nalogami preizkušali še s triletnimi otroki. Otroci so za razliko od prejšnjih (starejših) otrok vedeli seveda nekoliko manj, vendar je bilo vseeno zanimivo in lepo delati z njimi. Vprašanja smo prilagodili njihovi starosti. Pričakovala sem, da bosta otroka imela manj interesa, bilo pa je ravno nasprotno.
Moram reči, da sem na vrtčevskih naravoslovnih dneh zelo uživala. Zavedala sem se, da imam veliko odgovornost, vseeno pa sem se sproščeno vključila in poglobila v samo izvajanje dejavnosti. Upam, da se bodo takšni dnevi še ponovili.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se