Buček: »Tradicionalni pouk omejuje ustvarjalnost učencev«
Oliver Buček s ptujske Osnovne šole Breg je eden izmed letošnjih prejemnikov Inženirske iskre, in sicer za mentorstvo mladim na področju VEX robotike. Gre za prestižno priznanje, ki ga vsako leto prejmejo izvirne prakse, projekti, dogodki ali osebe, ki so pomembno prispevali k razvoju, veljavi in navduševanju za inženirski poklic. S svojim strokovnim znanjem in izkušnjami Oliver Buček navdihuje in podpira mlade na poti odkrivanja sveta robotike.

Pri tem ne gre zgolj za entuziazem, ampak tudi za uspehe, dosežene na mednarodni ravni. Ekipa Osnovne šole Breg s Ptuja, ki jo sestavljajo Erin Cafuta, Vita Stanovnik in Simon Ščavničar, je zmagala na mednarodnih tekmovanjih na Finskem, Češkem in v Sloveniji. S tem so si prislužili odhod na svetovno prvenstvo VEX Robotics 2024 v Dallasu. V ponos svojemu mentorju, Osnovni šoli Breg, Ptuju in celotni Sloveniji postajajo mladi mednarodno prepoznavni kot izjemni talenti v svetu robotike. »Zelo veliko mi pomeni, da so bili naše delo, trud in dosežki prepoznani in nagrajeni tudi na nacionalnem nivoju. To je za nas dodatna motivacija in dokaz, da smo na pravi poti. Si pa želimo več finančne podpore, saj tovrstni projekti tudi nekaj stanejo,« je povedal Buček.
Prenova načina poučevanja je nujna
Oliver Buček se strinja z nekaterimi posamezniki, ki so mnenja, da bi morale šole in njene kurikularne vsebine mlade pripraviti za ustvarjalno in odgovorno življenje v 21. stoletju. Nujna je prenova načina poučevanja in dela z mladimi v šolah in tudi na univerzah. »Učenci so pri tradicionalnem pouku v nekem kalupu, vse mora biti po predpisih, učitelje pa še dodatno omejujejo delovni zvezki in učbeniki. Izobraževalni sistem temelji na individualizmu in frontalnem pouku. Več bi morali delati na projektnem učenju in medpredmetnem povezovanju in se preusmeriti k holističnemu pristopu, kjer je velik poudarek na samostojnem delu in praktičnem učenju. Trenutna prenova učnih načrtov nikjer ne vpeljuje interdisciplinarnega pristopa do naravoslovnih disciplin oz. STEM poučevanja. Bi pa lahko te metode poučevanja uporabljal vsak učitelj pri svojem predmetu, vendar bi to pomenilo več dela.«
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se