
Gostom imamo kaj ponuditi


Konec tedna so v Krkinih Temah Šmarješke Toplice in Termah Dolenjske Toplice potekali Dnevi destinacije Dolenjska, Bela krajina, Kočevsko – Ribniško, ki so jih pripravili Regionalna destinacijska organizacije JV Slovenije v sodelovanju s Termami in turističnimi ponudniki v omenjeni regiji.

Kot pravi Simon Kovačič, destinacijski manager na Razvojnem centru Novo mesto, ki opravlja naloge Regionalne destinacijske organizacije JV Slovenije (RDO Dolenjska, Bela krajina in Kočevsko- Ribniško), so dnevi potekali tudi v sklopu aktivnosti, povezanih s svetovnim dnevom turizma, ki bo 27. septembra in bo letos potekal pod sloganom Turizem in razvoj skupnosti.

Gostom in obiskovalcem Term so se predstavili ponudniki s širšega področja s turizmom povezanih dejavnosti – odziv je bil dober, predstavilo se jih je okrog dvanajst tako z dolenjskega, belokranjskega kot kočevsko-ribniškega konca, nekateri z brošurami in promocijskim materialom, spet drugi z izdelki, od kulinarike do umetniških izdelkov. Obiskovalcem so bile zanimive degustacije, marsikaj so lahko tudi kupili. Kot so povedali ponudniki, se jim taka predstavitev zdi dobra in potrebna, saj promocije ni nikoli preveč, veseli pa so bili tudi, da je bila brezplačna in je bilo poskrbljeno za organizacijo. Kot pravi Kovačič, »ni dovolj, če doma nekaj delaš in imaš dober proizvod. Sam moraš skrbeti tudi, da ga pripelješ do kupca, zato se trudimo pri povezovanju celotne turistične ponudbe v našem koncu, saj naša regija ponuja zelo veliko.«
Turistična ponudba je bila predstavljena v petih tematskih sklopih: Zdravje in sprostitev, Aktivne počitnice, Po poteh dediščine, Turizem v zidanicah ter Kulinarika in vino.
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
8 °C
Oblačno
nedelja, 16. 3
Deževno
ponedeljek, 17. 3
Deževno
torek, 18. 3
Jasno
7-dnevni obeti