OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI - Kokos Agency
OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI: 6 načinov za pisanje uvodov blogov, ki bodo všeč vašim bralcem in Googlu.

OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI: 6 načinov za pisanje uvodov blogov, ki bodo všeč vašim bralcem in Googlu
Predstavljamo, kako napisati uvod za objave na vaši spletni strani, ki pritegne bralce, omogoča, da je optimizacija spletnih strani boljša in s tem tudi Google oglaševanje. Nenazadnje, to pomeni tudi boljše rezultate, ki jih prinaša Facebook oglaševanje in ostalo delo, ki je potrebno za uspešno marketinško kampanjo.
Želite enkrat za vselej vedeti, kako oblikovati uvodne vrstice, ki pritegnejo bralce in podpirajo vaša prizadevanja, ki jih terjata optimizacija spletnih strani in Google oglaševanje?
Pisanje bloga pomeni kar nekaj odgovornosti. Teh nekaj vrstic članka mora pri bralcu zbuditi dovolj zaupanja, da bo z veseljem posvetil svojo pozornost preostalemu delu strani.
Uvod v članek na spletni strani mora bralce prepričati, da bodo na strani našli, kar iščejo. Še več, Googlu bi moralo pomagati razumeti, o čem govori stran.
In vse to je velik izziv, kajne? Še posebej, če pomislite, da morate vse doseči v le nekaj kratkih odstavkih.
Tukaj boste našli šest preprostih načinov za hitro pisanje odličnih predstavitev v spletnem dnevniku, privabljanje bralcev iz uvodne vrstice in način, kako so SEO optimizacija vaše spletne strani, Google oglaševanje, Facebook oglaševanje in ostali rezultati marketinške kampanje lahko boljši.
-
način: Začnite z zanimivo statistiko
Morda raje uporabite statistiko nekje v jedru besedila, ne v uvodnem stavku. Statističi podatek je prepričljiva informacija, s katero je mogoče prepričati bralca in podpreti argumente pisca.
Toda statistika lahko tudi vzbudi zanimanje bralca in pritegne njegovo pozornost. To še posebej velja, če je dejstvo ali statistika, ki jo uporabite, šokantna ali predstavlja nepričakovan pogled na nekaj, kar bralec ve.
-
način: Bralcu postavite neposredno vprašanje o problemu, ki ga objava obravnava. Tako bo optimizacija vaših spletnih strani boljša, Google oglaševanje pa bo prineslo več konverzij.
Postavljanje vprašanja je najpreprostejši način za začetek objave v spletnem dnevniku, privabljanje bralca in uporabo ključnih besed v uvodu.
To lahko storite na več načinov:
-
Neposredno vprašajte, ali se oseba spopada s težavo, na katero odgovarjate v nadaljevanju članka.
-
Predstavite sliko trenutne situacije osebe, kot npr.: "Ali poskušate izboljšati svoj organski promet, drugi oddelki pa še vedno spodkopavajo vaša prizadevanja?"
-
Vprašajte uporabnike, ali želijo rešitev, ki jo ponujate: "Ali želite skoraj takoj začeti pisati boljše uvode?"
3. način: Bralcem povejte, kako ste rešili težavo
Ta vrsta predstavitve bloga lahko zveni kot kratka zgodba ali pričevanje.
Na primer:
»Leta 2019 je naša agencija skoraj propadla zaradi [PROBLEMA].
Danes je naš prihodek X-krat večji kot kdaj koli prej in [DRUGE PREDNOSTI]. In to je vse zato, ker smo naredili eno stvar prav – [REŠITEV]«
Ker se ta način pisanja uvoda nanaša na težavo in na to, kaj se je zgodilo po implementaciji rešitve, lahko vzbudi zanimanje bralca in ga prepriča, da bere dalje.
Še več, s sklicevanjem na težavo in rešitev posredujete Googlu vse informacije, da natančno ve, o čem govori stran.
4. način: Pripovedujte zanimive zgodbe
Vaši bralci imajo težavo in vas vidijo kot nekoga, ki bi lahko pomagal. V uvodu lahko nagovorite njihove potrebe. To je eden od načinov, kako narediti začetek bolj relevanten in zanimiv.
Postavite vprašanje o nečem, kar vaš bralec morda želi ali potrebuje; na primer:
»Kaj če bi vam rekel, da se vam za dobro uvrstitev vsebine ni treba zanašati na srečo ali Googlovo razpoloženje v tistem dnevu?«
Ali pa povejte njihovo zgodbo in situacijo predstavite z bralčeve perspektive.
5. način: Optimizacija spletnih strani in Google oglaševanje pomenita tudi predstavitev teme objave.
Poglejte, to ni strategija, s katero bi bilo dobro pretiravati. Lahko pa pomaga, če se vam je zataknilo pri pisanju uvoda v blog.
To je najenostavnejši način za začetek objave v spletnem dnevniku, kjer bralcu preprosto poveste, o čem govori vsebina.
Na primer:
»Ta objava govori o pridobivanju potencialnih strank s klepetom v živo. Odkrijte najboljše prakse za uporabo klepeta v živo za ustvarjanje potencialnih strank in se naučite, kako pretvoriti več obiskovalcev spletnega mesta v potencialne stranke.«
Kot rečeno, to ni način pisanja uvoda, ki bi ga morali pogosto uporabljati.
Navsezadnje je dolgočasno. Zaradi tega vaš blog ne bo videti posebej vznemirljiv, zlasti za nekoga, ki si bo prebral kaj več kot le ta članek.
6. način: Odgovorite na seznam vprašanj, ki bi jih bralec morda imel pri reševanju svoje težave
Ko bralci začnejo iskati nasvet, se praviloma s težavo soočajo že nekaj časa. Posledično imajo lahko cel kup vprašanj o tem.
Morda bodo želeli izvedeti več splošnih informacij o tem ali razmisliti o določenem primeru uporabe, ki ga želijo nadalje raziskati, itd.
Če navedete vsa ta vprašanja v uvodu, ne bo članek zanimiv le z vsebinskega vidika, ampak boste zajeli tudi celo vrsto ustreznih ključnih besed.
Ključne ugotovitve
Dober uvod v blog lahko pritegne bralce in jih prepriča, da nadaljujejo z branjem.
Prav tako jih bo prepričal o pomembnosti vsebine za njihovo težavo.
Nazadnje, zaradi dobre predstavitve vsebine članka bo tudi SEO optimizacija vaše spletne strani boljša, in sicer iz dveh razlogov:
-
Pomagal bo Googlu razumeti temo strani in jo pravilno indeksirati.
-
Ker se bodo obiskovalci spletne strani dlje zadržali na spletni strani, bo Google vašo spletno stran med zadetki višje uvrstil.
Kako vam Kokos agencija lahko pomaga?
Nenazadnje, je optimizacija spletnih strani več kot le pisanje. Predstavlja pomembne kazalnike, ki jih je dobro pri pisanju različnih vsebin upoštevati. Pomeni tudi boljše Google in Facebook oglaševanje, kot tudi boljšo celotno marketinško kampanjo. Kokos agency je agencija, kjer se zavedamo, kako pomemben je celosten pristop, da so optimizacija spletnih strani, Google oglaševanje in Facebook oglaševanje ter celotna marketinška kampanja res tisto, kar želite. Smo ena vodilnih agencij, ker obvladamo svoj posel. To nam omogočajo tako orodja, ki jih uporabljamo, predvsem pa znanje celotne ekipe. Za boljšo predstavo, kako vam Kokos agencija lahko pomaga pri vaših marketinških agencijah si preberite Optimizacija spletnih strani (SEO).
Kontaktirajte nas še danes in preverite, kako lahko optimizacija spletnih strani, Facebook oglaševanje, Google oglaševanje in celotna marketinška kampanja pod našim okriljem pomaga tudi pri vaših marketinških strategijah. Z veseljem vam ebinski-marketing/bomo pomagali doseči rezultate, na katere boste lahko resnično ponosni.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se