Monica Bellucci se sooča z enakimi težavami kot vsaka druga ženska
Je pa Monica Bellucci ena tistih žensk, ki ji leta ne morejo do živega. Pri zrelih šestdesetih še vedno upravičeno velja za fatalko.

Najlepša ženska na svetu
Monicina zavidljiva filmska kariera je sledila zelo uspešni manekenski karieri, kar je pri igralkah, ki se jih jemlje resno, bolj izjema kot pravilo. Pri 15 letih je Monica stopila na modno stezo, se iz Peruggie (kjer je študirala pravo) preselila v Milano, da bi nadaljevala manekensko kariero, in se nikoli ni ozrla nazaj. Kako izjemno pot je ubrala, priča nekaj mejnikov, ki takoj padejo v oči ob prebiranju njene biografije: leta 1991 je krasila kultno naslovnico revije Sports Illustrated v kopalkah; pri 30 letih je bila superzvezdnica, pri 40 letih je dobila prvo hčerko, pri 50 letih pa je postala Bondovo dekle v filmu Spectre.

Njena dolga in plodna kariera igralke vključuje tako neodvisne filme kot velike hollywoodske uspešnice: bila je Drakulina nevesta v Drakuli Brama Stokerja, Marija Magdalena v Kristusovem pasijonu Mela Gibona, Persefona v Matrici, Maria Callas v Marii Callas, vlogo svojega življenja pa je odigrala v Maleni, filmu Giuseppeja Tornatoreja.
Z obema nogama trdno na tleh
Monica sebe opisuje kot radovedno žensko, polno kontrastov, hkrati pa se ne postavlja na piedestal: »Hočem reči, da sem ženska kot vse ženske. Vse se soočamo z enakimi težavami in radostmi, kot vsaka druga ženska sem tudi jaz močna na eni in občutljiva na drugi strani. Verjamem v moč avtentičnosti, saj sprejemam tako svoje pomanjkljivosti kot prednosti,« je odkrita.

Glede na to, da je njen videz v najvišjih tonih opevan vse do danes, pa gotovo nekaj dela prav. Ko pogovor nanese na lepotne standarde, Monica nikoli ne zamudi priložnosti povedati, da sta njena idola italijanski kolegici Sophia Loren in Gina Lollobrigida. Ter da ima raje naravne gube kot nenaravno plastiko, da jé, kar hoče, a zmerno, da ohranja svoje telo prožno in močno s plavanjem in jogo ter da nikoli ne gre spat, ne da bi si prej očistila obraz.
A vendar ne slepomiši: »Nikoli nisem imela manekenske postave. Visoka sem, a ne zelo, sem okrogla, vendar se mi nikoli ni ljubilo hujšati. Fotografom in režiserjem sem se predala kot kakšna muza, ki uživa v opazovanju talenta tistih, ki jo portretirajo. Pozirati pred fotografi in igrati v filmih je mogoče samo, kadar človeka ni strah razkriti, kdo je v resnici,« priznava in doda: »Ko je nekdo izpostavljen, je v veliki nevarnosti, da izgubi tla pod nogami. V mojem poslu je zelo pomembno ostati prizemljen in imeti distanco do svoje javne podobe.«

Tudi zasebno ji ni dolgčas
Kot je razgibana njena kariera, pa ni dolgočasno niti zasebno življenje Monice Bellucci. Med snemanjem francoskega filma L'Appartement je spoznala francoskega kolega Vincenta Cassela. Zaljubila sta se, poročila, dobila dve hčerki. Kljub ločitvi po 14 letih zakona se danes odlično razumeta. Starejša hči Deva pa že stopa po maminih stopinjah, tako na področju manekenstva kot igralstva. Pomenljivo: izbrali so jo celo za obraz dišave Dolce & Gabbana, kar je bila tudi njena mama na začetku svoje manekenske kariere.
Čeprav je lepota zelo zaznamovala njeno življenje, pa tudi o njeni minljivosti Monica govori trezno: »Danes sem zrela šestdesetletnica in še zdaleč nisem preobremenjena s svojim videzom. Ne bom rekla, da nisem več lepa, a zapeljiva mladostniška lepota je nekaj povsem drugega. Lahko počnem karkoli, pa se s svojimi leti ne morem ne obnašati ne biti videti kot naivna dvajsetletnica. Z leti sem določene stvari izgubila, a z druge strani so se mi z zrelostjo odprla številna druga vrata.«
Nakit kot oblika identitete
Monica Bellucci poudarja, da si v življenju zelo prizadeva za zdravo ravnovesje in spretno krmari med različnimi vlogami, ki jih pooseblja kot sodobna ženska. In kljub zrelim letom še zmeraj z veseljem stopi pred fotografsko kamero. Kot dolgoletna Cartierjeva ambasadorka redno briljira na predstavitvi kolekcij visokega nakita in s svojo zrelo lepoto zlahka preglasi sij tisočih dragih kamnov. »Zame je nakit oblika identitete, pooseblja ravnovesje med močjo in nežnostjo, zelo podobno kot ženska,« ob tem razkriva. »Ko si nadenem nakit, se v meni prebudi zapeljivost prav posebne vrste.« Obrt visokega draguljarstva primerja celo s filmom, češ da pripoveduje zgodbo in vzbuja čustva. Občutek, da nakit dopolni videz in doda odločilno piko na i, ji je bil privzgojen že v mladosti. »Ko sem bila najstnica, sem vedno opazovala mamo in babico, kako sta se urejali, in zadnji detajl je bil zmeraj nakit,« pravi.

Krokodilja ogrlica, ki je pisala zgodovino
In ko je povprašamo, ali lahko z nami deli kak prav poseben spomin, povezan s kosom nakita, se takoj spomni trenutka na rdeči preprogi v Cannesu leta 2006, ko je imela privilegij nositi senzacionalno ogrlico s krokodilom, ki so jo leta 1975 po naročilu mehiške igralke Marie Felix pri Cartierju izdelali posebej zanjo. Za kako izjemen kos nakita gre, pove že dejstvo, da ogrlico krasi 1.023 rumenih diamantov, 1.060 smaragdov in dva rubina. Resnično enkratna pa je tudi legenda, ki sledi temu kosu nakita in pravi, da je samosvoja mehiška diva, znana po nepredvidljivosti in ekstravaganci takrat v Cartierjev pariški butik prikorakala kar s svojo domačo živalco, krokodiljim mladičem na vrvici, da bi pokazala, kakšen dizajn nakita si želi nositi okrog vratu. Seveda je mojstrovina, ki je nastala, pisala zgodovino, Monica Bellucci pa je bila prva ženska, ki je krokodiljo ogrlico smela nositi po Marii Felix – skombinirala jo je s preprosto belo srajco in dolgim črnim krilom, da ne bi odvrnila pozornosti od unikatne stvaritve.
Lepota pomaga, če si inteligenten
Na to, kakšno (zdravo) distanco igralka goji do svojega videza, pa kažejo tudi njene misli, ko beseda nanese na priložnosti:
Lepota pomaga, če si inteligenten. Omogoča ti priložnosti, ki ti sicer morda ne bi bile ponujene ali pa bi moral nanje čakati dalj časa. To pa je tudi vse. Vse drugo pa je odvisno od tebe.
"Priložnosti je namreč treba znati tudi izkoristiti, jih zgrabiti v pravem trenutku. Prepričana sem, da lepota kot lupina dandanes za uspeh dolgoročno ni več dovolj. Če si samo lep, te ljudje sicer opazijo, te za trenutek ali dva občudujejo, toda po dveh minutah se te tudi že naveličajo. Kot moški, ki se rad ponaša z lepotičko, a jo kmalu zamenja za drugo, ker se je prve naveličal.«
E-novice · Estrada
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se