© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Vaša zgodba
Čas branja 2 min.

Tedni vseživljenjskega učenja na OŠ Otočec


lokalno
Igor Vidmar
28. 6. 2025, 09.32
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Učenci 5. b razreda smo v tednu vseživljenjskega učenja dobili prav posebno nalogo – postali smo novinarji! Prvič smo se preizkusili v tej vlogi, kar nam je bilo zelo zabavno in zanimivo.

os-otocec, tedni-vsezivljenjskega-ucenja
OŠ Otočec
Tedni vseživljenjskega učenja

Naša naloga je bila, da obiščemo različne delavnice, opazujemo dogajanje, naredimo nekaj fotografij in izvedemo kratke intervjuje. Vse vtise smo nato zbrali in zapisali. Preberite, kako smo se odrezali!

os-otocec, tedni-vsezivljenjskega-ucenja
OŠ Otočec
Tedni vseživljenjskega učenja


Igre z žogo
Obiskali smo delavnico Igre z žogo, kjer so se učenci preizkušali v badmintonu. Najprej so vadili sami – žogico so z loparjem skušali čim večkrat odbiti v zrak. Nato so se razdelili v pare in žogico odbijali čez mrežo. Ko smo jih vprašali, kako se imajo, so nam vsi povedali, da zelo uživajo. Igra v parih jim je bila še posebej zabavna. Mi smo jih z veseljem opazovali in ob tem tudi sami dobili željo, da bi se jim pridružili!

os-otocec, tedni-vsezivljenjskega-ucenja
OŠ Otočec
Tedni vseživljenjskega učenja


Kuharski mojstri
Ta delavnica nam je bila res pisana na kožo! Že na začetku smo bili navdušeni nad prijetnimi vonjavami in komaj čakali, da vidimo, kaj bodo učenci pripravili.
Na delavnici Master Chef so sodelovali učenci 3. a in 3. b razreda. Najprej jim je učiteljica razložila navodila, nato so se razdelili v skupine po štiri. V vsako skledo so dali 1 kg moke, dve žlici soli, vodo s kvasom in malo sončničnega olja. Nato so vse dobro premešali in pregnetli v testo. Učenci 7. razreda so pripravili pekače in papir za peko, mlajši pa so testo pokrili s krpo in ga pustili vzhajati.


Medtem je učiteljica Urša z dvema pomočnicama pripravila sestavine za mafine. Učenci so morali biti zelo natančni: najprej ena žlica mase, potem žlica nutelle in še ena žlica mase. Tisti, ki so bili prvi gotovi, so začeli ustvarjati sadne krožnike v obliki živali. Nastale so čudovite podobe – kača, želva, lev in miška. Lev je bil na koncu izbran za najlepšega.
Po odmoru za kosilo so se učenci vrnili siti in pripravljeni na sladkanje. Mafini so bili končno pečeni, dišali so odlično in bili še boljši kot so izgledali. Vsi so jih z veseljem pojedli, kruh pa so odnesli domov. To je bila res prava kuharska pustolovščina!

os-otocec, tedni-vsezivljenjskega-ucenja
OŠ Otočec
Tedni vseživljenjskega učenja


Knjižni kino
V šolski knjižnici smo si ogledali film Navihani Bram. Že pred začetkom smo bili radovedni, kaj se bo zgodilo z glavnim junakom, dečkom Bramom, ki ima motnjo ADHD – to pomeni, da težko mirno sedi in se osredotoči.
Film prikazuje njegove dogodivščine v šoli, kjer ga učitelj Riba težko razume in pogosto graja. A ko učitelja zamenja prijaznejši učitelj Mark, se za Brama začnejo lepši dnevi. Ko se Riba poškoduje, mu Bram celo pošlje pito kot darilo za čim hitrejše okrevanje! Na koncu se učitelja dogovorita, da si bosta delo v razredu delila – del tedna en, del tedna drugi. S tem je tudi Bram našel pot do boljše šolske izkušnje.
Med filmom smo si lahko privoščili prigrizke, ki smo jih prinesli s seboj – za kar se zahvaljujemo prijazni knjižničarki. Po ogledu smo izpolnili kratko anketo in se o filmu še pogovorili. Vsem nam je bil zelo všeč – tako učencem kot nam, novinarjem!
 
 

Zapisali: Učenci 5. b, OŠ Otočec


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.