Do sedaj na Hrvaškem dopustovalo skoraj 900.000 Slovencevi
Slovenci, ki so po številčnosti drugi med tujimi gosti, ostajajo tudi v letu 2025 za Hrvaško absolutna številka ena.

Spletna raziskava slovenskega Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana, opravljena pred nekaj dnevi, je pokazala, da 71 odstotkov vprašanih načrtuje počitnice ali poletni oddih, pri čemer jih je skoraj petina že rezervirala svoj dopust, četrtina se še odloča, kam bo šla, več kot polovica pa nima nobenih dvomov – njihova poletna destinacija bo Hrvaška.
V tem primeru Hrvaški ne konkurira niti Slovenija, ki je po priljubljenosti na drugem mestu, a jo letos kot destinacijo izbere le vsak deseti slovenski državljan.
Med bolj priljubljenimi tujimi destinacijami tradicionalno izstopata Grčija in Italija, medtem ko se nekaj več kot desetina anketiranih Slovencev odloča za »nekam drugam«, kar kaže na raznolikost interesov in morda bolj eksotične izbire.
Rezultati raziskave potrjujejo dolgoletno zvestobo slovenskih gostov Hrvaški
»Slovenija je eno naših najpomembnejših emitivnih trgov, zato bomo še naprej aktivno delali na prilagajanju ponudbe in promocije njihovim interesom – od družinskega in kamping turizma do aktivnih počitnic ter eno-gastronomije,« pravi Bruno Bonifačić, direktor Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji. Ob tem je spomnil tudi, da Slovenci na Hrvaško ne potujejo zgolj poleti, temveč skozi vse leto.
Do sedaj je na Hrvaškem počitnikovalo skoraj 900.000 Slovencev, kar je dva odstotka več kot lani. Slovenski gostje so od začetka leta na Hrvaškem ustvarili 4,3 milijona nočitev, kar je tri odstotke več kot lani. Lani je Hrvaška v vseh dvanajstih mesecih gostila približno 1,7 milijona slovenskih turistov, ki so skupaj ustvarili skoraj 11 milijonov nočitev, kar je bilo prav tako za dva do tri odstotke več kot leto prej.
Sicer pa letos tretjina anketiranih Slovencev načrtuje dopust v dolžini od štiri do sedem nočitev, petina do deset nočitev, četrtina pa daljše počitnice. Večina – natančneje 38 odstotkov – izbere zasebno namestitev, hoteli so izbira 24 odstotkov vprašanih, kampi pa 15 odstotkov, rezultate raziskave povzema Večernji list.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se