Marketinški strokovnjaki razkrivajo skrivnosti digitalnega uspeha
Priložnost za podjetja: Spoznajte, kako povečati spletno prodajo v 2025

V sodobnem poslovnem svetu, kjer digitalizacija narekuje tempo, je ključnega pomena, da podjetja sledijo najnovejšim trendom in orodjem, ki jim omogočajo ohranjanje konkurenčne prednosti. V ta namen se bo 16. aprila 2025 v Kristalni palači v Ljubljani odvijal dogodek z naslovom "Digitalizacija prodaje in marketinga: Rešitve, ki prinašajo rezultate". Dogodek je namenjen strokovnjakom in vodjem prodaje, trženja, informatike ter digitalne transformacije, ki želijo poglobiti svoje znanje in pridobiti praktične rešitve za izzive sodobnega poslovanja.
Organizatorji dogodka so priznana slovenska podjetja: Spletna postaja d.o.o., SqualoMail d.o.o., KOKOS AGENCY d.o.o. in INTERA d.o.o. Njihov cilj je udeležencem ponuditi vpogled v učinkovite taktike digitalnega marketinga in prodaje, ki lahko pripomorejo k izboljšanju poslovnih rezultatov.
Pester program z izkušenimi predavatelji
Dogodek se bo pričel ob 8.30 uri s sprejemom ob jutranji kavi in registracijo udeležencev. Sledil bo uvodni pozdrav, nato pa se bodo zvrstila predavanja izkušenih strokovnjakov:
● Aleš Novoselič iz agencije Kokos bo predstavil "7 največjih napak, ki jih počnete pri SEO optimizaciji". Na podlagi več kot desetletnih izkušenj bo analiziral najpogostejše napake, ki omejujejo uspeh SEO strategij, ter ponudil rešitve za izboljšanje organskega prometa.
● Roman Krušič, senior svetovalec v agenciji Spletna postaja, bo delil skrivnosti uspeha spletne trgovine PasjaHrana.net, ki je v prvem letu po prenovi povečala prodajo za 25 %. Predstavil bo tudi najnovejše trende iz e-commerce konference v Berlinu 2025 ter vlogo umetne inteligence pri vodenju spletnih trgovin.

● Uroš Žohar, svetovalec za CRM v podjetju Intera, bo govoril o pomenu jasno definiranega prodajnega procesa in odličnega poznavanja kupcev. Predstavil bo izzive slovenskih podjetij ter praktične rešitve za povečanje prodaje s pomočjo CRM sistemov.

● Matic Bukovec, senior svetovalec v podjetju SqualoMail, bo v predavanju "Email Marketing 2025: Back to the Future" osvetlil nove standarde dostavljivosti sporočil in omejitve GDPR zakonodaje. Delil bo konkretne primere kampanj z izjemno visokim donosom na investicijo ter predstavil najbolj donosne avtomatizacije in večkanalne pristope.

Dogodek se bo zaključil z okroglo mizo na temo "Praktične rešitve umetne inteligence", kjer bodo predstavniki podjetij Spletna postaja, SqualoMail, Kokos in Intera skozi konkretne primere raziskali, kako umetna inteligenca pomaga pri avtomatizaciji, optimizaciji procesov in izboljšanju uporabniške izkušnje.
Prijave in kotizacija
Zgodnje prijave na dogodek so možne do 31. marca 2025 po ceni 50 € + DDV, kasneje pa bo cena znašala 75 € + DDV. Prijave potekajo preko spletne strani dogodka, kjer so na voljo tudi dodatne informacije o programu in predavateljih.
Ne zamudite priložnosti za pridobitev neprecenljivega znanja o uspešnih digitalnih pristopih, ki lahko vašo prodajo dvignejo na višjo raven. Pridružite se nam 16. aprila v Kristalni palači in spoznajte trike doseganja prodajnih uspehov!
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se