Goljufi molzejo čustva staršev; "Živjo mama, to je moja nova številka"
Goljufi se predstavljajo kot družinski člani – običajno kot otrok – in trdijo, da so izgubili telefon ali da imajo drugo številko. Pošiljatelji pogosto pozovejo k nadaljnji komunikaciji prek aplikacij, kot so WhatsApp ali Viber, nato pa pod pretvezo nujnosti prosijo za finančno pomoč.

Banke in hranilnice, članice Združenja bank Slovenije, opozarjajo na ponovne zlorabe prek SMS sporočil, v katerih goljufi žrtve nagovarjajo z besedami: "Živjo mama, to je moja nova številka" ali "Mami, izgubil sem telefon, piši mi na novo številko" ...
Goljufi se predstavljajo kot družinski člani – običajno kot otrok – in trdijo, da so izgubili telefon ali da imajo drugo številko. Pošiljatelji pogosto pozovejo k nadaljnji komunikaciji prek aplikacij, kot so WhatsApp ali Viber, nato pa pod pretvezo nujnosti prosijo za finančno pomoč.
Cilj teh prevar je izkoristiti čustveno odzivnost žrtev in od njih pridobiti denar ali občutljive podatke, kot so podatki o plačilnih karticah.
Kako ravnati in se zaščititi?
Ne odgovarjajte na tovrstna sporočila z neznanih številk. Preverite verodostojnost: pokličite domnevnega pošiljatelja na vam znano številko. Ne posredujte podatkov o vaši bančni kartici. Ne nakazujte denarja, če niste povsem prepričani, komu ga pošiljate.
Za več informacij in konkretne primere kliknite tukaj.
Združenje bank Slovenije poziva vse uporabnike bančnih storitev, da ste pri komunikaciji in deljenju osebnih ter občutljivih podatkov še posebej previdni ter morebitne zlorabe nemudoma prijavite pristojnim organom.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se